Virityttääkö?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jussijokinen
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 23:30
Paikkakunta: Valkeakoski

Virityttääkö?

Viesti Kirjoittaja jussijokinen »

http://www.hestec.fi/projektit/saab_t7.htm

Pakko mainostaa vähän omankylän poikia :D
Saabismi- Sairaus johon ei saa KELA-kortilla alennusta.
Jäsen 2953 Saab 9-3 SE 2.0t BSR steg 1 -01
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2091
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: Virityttääkö?

Viesti Kirjoittaja Julle »

Reippaan revtyksen jälkeen voi asennuskaljatölkin laittaa sitten männän tilalle?
9-5 Aero - 00
jussijokinen
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 23:30
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Virityttääkö?

Viesti Kirjoittaja jussijokinen »

Julle kirjoitti:Reippaan revtyksen jälkeen voi asennuskaljatölkin laittaa sitten männän tilalle?
Asiakas sai tässä tapauksessa sitä mitä tilasi.



Mut sanotaanko, että ns. tavallisella kuluttajalle voidaan räätälöidä juuri sellainen kuin haluaa.
joten jos esim: kaipailee steg 1-tason virityksiä, niin onnistuu myös.
Saabismi- Sairaus johon ei saa KELA-kortilla alennusta.
Jäsen 2953 Saab 9-3 SE 2.0t BSR steg 1 -01
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virityttääkö?

Viesti Kirjoittaja SonmH »

jussijokinen kirjoitti:
Julle kirjoitti:Reippaan revtyksen jälkeen voi asennuskaljatölkin laittaa sitten männän tilalle?
Asiakas sai tässä tapauksessa sitä mitä tilasi.



Mut sanotaanko, että ns. tavallisella kuluttajalle voidaan räätälöidä juuri sellainen kuin haluaa.
joten jos esim: kaipailee steg 1-tason virityksiä, niin onnistuu myös.

Mitähän asiakas sitten oli tilannut?
Pitääkö asiakkaan tietää enemmän asioista kuin itse softan tekijä jos tuolta softan autoonsa haluaa??
Väärinviritys stage 3 1x2-1
jussijokinen
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 23:30
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Virityttääkö?

Viesti Kirjoittaja jussijokinen »

Asiakkaalle oli kyseisessä tapauksessa kerrottu riskit mm. vaihdelaatikon/ moottorin kestävyydestä jne jne...
Mutta asiakasta myös kuunnellaan ja toiveita toteutetaan asiakkaan toiveiden mukaan.

Jos asiakas näin haluaa niin näin tehdään.

On tietenkin olemassa niitä jotka haluavat vähän lisäpotkua autolleen,(esim: MINÄ) mutta viritystaso on oltava tällöin maltillisempi jos haluaa että auto kestää ja siihen voi luottaa myös tavallisessa arkiajossa.

Eikä tarvitse asiakkaan tietää yhtään mitään, paitsi käyttötarpeensa.

Asia kun on niin, että saa sen autonsa rikki vaikka vakionakin jos jatkuvasti revittelee. :?

Hinta kyseisessä putiikissa uudelleen ohjelmoinnille on 650€ siitä voi sit jokainen koittaa tinkiä jos siltä tuntuu.
Saabismi- Sairaus johon ei saa KELA-kortilla alennusta.
Jäsen 2953 Saab 9-3 SE 2.0t BSR steg 1 -01
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virityttääkö?

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Linkin takana ollut esimerkki auton vääntö on kyllä sen verran kova, että vakio kytkimellä luistaa varmasti. Alustalle ja jarruille kannattaisi tehdä jotain, mutta niin kuin totesit, jos tuo oli mitä asiakas halusi niin ei siinä sitten mitään :)
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Vastaa Viestiin