9000:n APC:n potikat kabiiniin ynnä muuta pohdintaa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Gothika
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 06:21

9000:n APC:n potikat kabiiniin ynnä muuta pohdintaa

Viesti Kirjoittaja Gothika »

Aksu900 kirjoitti:LAITA ne potikat kabiiniin heti suosiolla. Ei ole paha homma ja

jatkan pian
Eli mites tosiaan toi homma tehään ? reikä APC boksin muvoikuoreen ja jotai normi kuparijohtoo mattojen alta kojelaudalle vai ??
900 T8 Special
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Harmaa APC boksi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

*
Viimeksi muokannut Mertmi, Pe Helmi 13, 2009 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Gothika
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 06:21

Re: Harmaa APC boksi

Viesti Kirjoittaja Gothika »

Mertmi kirjoitti:Saahan nuo välikoot kahden vastuksen sarjaankytkennällä tehtyä.

Omakohtaista kokemusta harmaasta boksista. Pelkkä peruspaineiden nosto nostaa maksimiahtojakin. Ainakin tuolla minun modaamattomalla boksilla maksimiahdot oli aina 2x peruspaineet siihen asti, kunnes kääntelin potikoita eri asentoon. :)

ps. kun nostin hukkaportin kellon rinnalle laitetulla lisäjousella peruspainetta, niin spoolaus parani ja ahdin herää muutenkin herkemmin
mul on siis musta boksi uudempi
900 T8 Special
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Harmaa APC boksi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Gothika kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:Saahan nuo välikoot kahden vastuksen sarjaankytkennällä tehtyä.

Omakohtaista kokemusta harmaasta boksista. Pelkkä peruspaineiden nosto nostaa maksimiahtojakin. Ainakin tuolla minun modaamattomalla boksilla maksimiahdot oli aina 2x peruspaineet siihen asti, kunnes kääntelin potikoita eri asentoon. :)

ps. kun nostin hukkaportin kellon rinnalle laitetulla lisäjousella peruspainetta, niin spoolaus parani ja ahdin herää muutenkin herkemmin
mul on siis musta boksi uudempi
Että jotta...
Viimeksi muokannut Mertmi, Pe Helmi 13, 2009 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: 9000:n APC:n potikat kabiiniin

Viesti Kirjoittaja Jope »

Nii-i, mutta aina pitää kaapata vanhoja threadeja ja sitten ihmetellä kun

a) ei tule vastauksia jos threadin otsikossa lukee että RATKAISTU
b) tulee vääriä vastauksia kun kysyy jotain muuta, kuin mitä otsikossa lukee

Vaan eipä siinä. Lupsakka :SAAB:-keskustelu jatkukoon asian vierestä. Ei vaan parane ihmetellä saamiaan vastauksia jos postaa väärin.

Alkuperäiselle kysyjälle:

Just niin. Sopivankokoiset potikat (siis ei fyysiseltä kooltaan, vaan sähköisiltä ominaisuuksiltaan) johonkin koteloon tai vaikka suoraan kojelautaan reiät poraten. Sitten juottelet APC-boksista potikat irti ja yhdistät kojelaudan potikat johdoilla niiden paikalle.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Gothika
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 06:21

Re: 9000:n APC:n potikat kabiiniin

Viesti Kirjoittaja Gothika »

juu... mulla on siinä sumarinappulan alla sellanen tyhjä paikka nii ajattelin että jos nenäppärästi sais säädettyä siihen kiinni... Nyt menee taas OT (tsori jope) mutta kun nuo potikat on siinä piirilevs vaan numeroitu 1,2,3 niin mikä on p,f ja k ?
900 T8 Special
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: 9000:n APC:n potikat kabiiniin

Viesti Kirjoittaja Jope »

Sait vastauksen toisessa threadissa, ne on siihen päälletaitettuun piirilevyyn kirjoitettu.. Normaalitilanteessa niitä säädetään sen toisen piirilevyn reikien läpi.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin