lefa42 kirjoitti:juu, ei enempää reikiä tuohon koriin, eli kone ylös, saan samalla tutkittua muutkin vuodot. Kertokaas mitä kaikkea tarvii irroittaa, etten vaan vahingossa irroita ylimääräisiä?
No lakonisesti todettakoon että kaikki irti
Viisaammat saavat viisastella, ja jatkaa luetteloa, mutta näin äkkiä tulee mieleen:
- Konepelti + sen avausvaijeri irti
- Maski/lukkopeltisysteemi syyläreineen irti (yhtenä kappaleena helpoin irrottaa), mukana tulee myös tietty flekti, ja sytytyspuola jne.
- Bensaputki tankilta kaasarille, ja jos on tarpeeksi uusi malli, niin paluuputki kaasarilta tankille myös.
- Kaasuvaijeri
- Nopeusmittarin vaijerin alapää lootasta
- Vaihteensiirtimen kiilatappi siitä lootan, ja rintapellin välistä
- Vetarien suojakumien isommat klemmarit (tietty tripodien päästä)
- Lootan etukiinnikkeen mutteri, ja moottorin sivukiinnikkeet
- Laturilta, ja startilta irti kaikki piuhat, lootasta irti maadoitusjohto
- Kaasarilta ilmanputsarille menevä putki
- Pakoputki irti esim siitä pakosarjan jälkeen.
- Koneesta irti anturipiuhat, jne, eli ainakin veden- öljyn lämpöantureista, ja jakajalta irti piuhat kanssa.
- Kykän työsylkältä irti putkiliitos, eli samalla vissiin saa irrottaa myös sen muovisen kytkinkopan suojuksenkin.
Viisaammat jatkakoon, olethan sinä noita irrotellutkin jo monia kappaleita, tiedät kuinka edetä
