TOPIC: muuta keskustelua
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Olipas kyliltä kotiutues sellanen sumu että sumuvalot pelkkien parkkien kanssa toimivat parhaiten. Kerranki sai rehellisesti kuivatella sumuvaloumpioita, eka kerta kolkilla ja ng:llä ei tainnu vuoden omistusaikana moista ees tulla.
Vauhtia noilla ei tietty voi pitää juuri viittäkymppiä enempää kun kantama on niin lyhyt.
Vauhtia noilla ei tietty voi pitää juuri viittäkymppiä enempää kun kantama on niin lyhyt.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Tuli jälkkää ja tuli jo istuttua.
Aik yllätty mä khyl oli ku mokoma paskiaine tuli antaa punaset laput mul ja kaveril, ku "lähettii menee" salist ja mentii vaa sali taka osaa, lapus vaa
Syy: "*** ***** käskyistä huolimatta oppilas poistui salista, ja vastusti opettajien
määräystä"

Syy: "*** ***** käskyistä huolimatta oppilas poistui salista, ja vastusti opettajien
määräystä"

Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Oli se, todellakin. Ja positiivinen asenne karisi yhtä nopea kuin etulipan takaa hiekka silmille.dimebak kirjoitti:Ja vielä pitäisi etusumareihin vaihtaa polttimot joten oletan sen olevan ***tumaista nykertämistä. Pitää siis ottaa positiivinen asenne, kas näin, ja sitten mentävä vaihtamaan ne polttimot
![]()
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Voisihan tuohon kuvitella häivähdyksen Raumaa, mutta en minäkään siitä mitään tunistanut, selvän kyllä sain.Mimmi kirjoitti:Mitä kieltä tämä jutustelu on? itse en tunistanut sitä mitään tunnettua kieltä.SB90 kirjoitti:Tuli jälkkää ja tuli jo istuttua.Aik yllätty mä khyl oli ku mokoma paskiaine tuli antaa punaset laput mul ja kaveril, ku "lähettii menee" salist ja mentii vaa sali taka osaa, lapus vaa
määräystä"

-
- "Hölösuu"
Kirjotetaanko junioreiden tekstiviestit nykyään tuolla kielellä??Minuteman kirjoitti:Voisihan tuohon kuvitella häivähdyksen Raumaa, mutta en minäkään siitä mitään tunistanut, selvän kyllä sain.Mimmi kirjoitti:Mitä kieltä tämä jutustelu on? itse en tunistanut sitä mitään tunnettua kieltä.SB90 kirjoitti:Tuli jälkkää ja tuli jo istuttua.Aik yllätty mä khyl oli ku mokoma paskiaine tuli antaa punaset laput mul ja kaveril, ku "lähettii menee" salist ja mentii vaa sali taka osaa, lapus vaa
määräystä"

"Saabistit" on kielimiehiä..........

Se on seemmost hämäläisten junttejen omaa kielt..Mimmi kirjoitti:Mitä kieltä tämä jutustelu on? itse en tunistanut sitä mitään tunnettua kieltä.SB90 kirjoitti:Tuli jälkkää ja tuli jo istuttua.Aik yllätty mä khyl oli ku mokoma paskiaine tuli antaa punaset laput mul ja kaveril, ku "lähettii menee" salist ja mentii vaa sali taka osaa, lapus vaa
määräystä"

EDIT: Khyl mie ainaki tuollain kirjotan, ja khyl suurin osa kaveri piiristä samal lail kommunikoi.. , meni vähän aikaa ett' mä tajusi mitä te hoiitte..

Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Jumaltenjuoma teetättää eriskummallisia asioita...

http://www.keskipohjanmaa.net/gen/528492.aspwww.keskipohjanmaa.net kirjoitti: Miestä muilutettiin kunnolla - ensin uitto purossa, sitten iskuja rautaputkella
Vuonna 1963 syntynyt perholaismies muilutettiin lauantaina keskiyöllä Perhossa sijaitsevalla mökillä.
Kolme 1980-luvulla syntynyttä perholaismiestä uitti miestä ensi purossa. Sen jälkeen miestä hakattiin rautaputkilla ympäri kehoa. Uhri selvisi ilman vakavia vammoja. Hänet paikkailtiin paikalle saapuneessa sairasautossa.
Kaustisen poliisin mukaan törkeää pahoinpitelyä ryyditettiin alkoholilla.
Kivaa, että toimittajakin käyttää termiä "muiluttaa"
Eikä tuo nyt ole mikään ihme jos neljän miehen seurue jumaltenjuoman tuoksinnassa jotain saa aikaan...

-dimebak-
Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu...dimebak kirjoitti:Eikä tuo nyt ole mikään ihme jos neljän miehen seurue jumaltenjuoman tuoksinnassa jotain saa aikaan...

Kiinnostaisi vain tietää että mikähän pohjimmalti aiheuttanut moista levottomuutta?
Mihin on hävinny nuorten miesten (lue poikien) käytöstavat? Jos sanot nuorisokahvilan työntekijänä että "pojat hattu pois kahvipöydässä" niin saa vaan haistatteluja takaisin. Ne kuulemma istuu hattu päässä kirkossaki. Miusta se on iha kotikasvatuksen puutetta tuommonen. Onks nuo sit niitä vapaan kasvatuksen helmiä? Ei stna.
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
- sabatti 96
- "Hölösuu"
kannattaa pestä käsiä ettei tuu matoa päähän?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811 ... 1_ul.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811 ... 1_ul.shtml
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Onko nyt aprillipäivä, vai mistä näitä uutisia kumpuaa?
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Lap ... 5241305013
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Lap ... 5241305013
Melkein liian hyvää ollakseen totta, mutta toivottavasti toimii ja löytää pian tiensä arjen sovelluksiin ja autoiluun:
http://www.tekniikkatalous.fi/tk/articl ... t-24112008
http://www.tekniikkatalous.fi/tk/articl ... t-24112008
Tv1 tosipaikka: paskaa ja parfyymia 

Rouva JuAn
Sähkövatkain "keitti" kotitalouden tunnilla:
Henri: "Tää o iha v*tu lämmin!"
Minä: "Ei se mitää.."
Henri: "V*ttu tää kyrvähti!"
Juke: "Mitä vittua!?"
Minä: "Voi v**tu"..
Ei toiminut jäähdytys.. sauhut vaa nous, loppu taikina vatkaus siihe si..

Henri: "Tää o iha v*tu lämmin!"
Minä: "Ei se mitää.."
Henri: "V*ttu tää kyrvähti!"
Juke: "Mitä vittua!?"
Minä: "Voi v**tu"..
Ei toiminut jäähdytys.. sauhut vaa nous, loppu taikina vatkaus siihe si..