Eli omaan satkuun on joskus pari vuotta sitten edellisen omistajan toimesta vaihdettu uusi mittaristo, jossa tuota ahtopainemittaria ei sitten ole (vanhassa ilmeisesti oli). Tarkoitus olisi sitten jostakin hommata jokin bilteman/motonetin tarvikemittari, mutta mitenkäs tuo liittäminen? Saakohan tuon liitettyä sitten jotenkin siihen alkuperäiseen järjestelmään/johtoihin, vai pitääkö tässä alkaa kikkailemaan jotain muuta?
Jos menee liian monimutkaiseksi, niin jätän laittamatta, mutta ihan mukavahan tuo tuossa olisi. Ja kokemustahan ahtopainemittarien asennuksista ei sitten ole
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
T5 9-3:n MIU ahtoviisari on mallia sähköinen ja tieto tulee MAP anturilta.
Ei pidä sotkea T5 tonnaria, ng:tä ja T5 kolkkia keskenään kun eivät ole "identtisiä" ...
Myös ng900 T5 on sähköinen. Vain T5 Tonnarin mittari on mekaaninen.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.