Juu käynnistäessä / virrat päälle laittaessahan tuon pitäisi varmaan palaa muttakun ei pala..
auto on siis 2.0l 900 vm94.
- onko tämä siis oikea osa korjaamaan asian:
37-0006 Öljynpaineanturi Saab/ranskal. 3.30 1 3.30
(motonet)
Millä vanhan saa irti, eikö pitäisi irrota vetämälllä mutta ei vaan tunnu lähtevän.
Öljynpaineen merkkivalo
Öljynpaineen merkkivalo
#4113
Ng900 -94
Ng900 -94
Re: Öljynpaineen merkkivalo
Onko varmaa, että vika on anturissa? Vai voisiko olla myös lamppu palanut sieltä taulusta?BaConi kirjoitti:Juu käynnistäessä / virrat päälle laittaessahan tuon pitäisi varmaan palaa muttakun ei pala..
auto on siis 2.0l 900 vm94.
- onko tämä siis oikea osa korjaamaan asian:
37-0006 Öljynpaineanturi Saab/ranskal. 3.30 1 3.30
(motonet)
Millä vanhan saa irti, eikö pitäisi irrota vetämälllä mutta ei vaan tunnu lähtevän.
En toki tiedä, kyselen vain..
Re: Öljynpaineen merkkivalo
Kyllä noita anureita on mennyt aika monella. Eikä ole kallis osa vaihtaa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Öljynpaineen merkkivalo
joo täs tutkiskelin ja kyselin asiasta niin mitä olin luullu öljynpaineen antruiks oli kampiakselin asentoanturi, yleensä kun öljyhommat on koneen etuosassa.
tässä se kuulemma on takapuolella.
ainakin :saab:it tunteva korjaamo väitti heti vian olevan anturissa.. maksaa muistaakseni 6e
tässä se kuulemma on takapuolella.
ainakin :saab:it tunteva korjaamo väitti heti vian olevan anturissa.. maksaa muistaakseni 6e

#4113
Ng900 -94
Ng900 -94