Sivupeilin peruutustoiminta
Sivupeilin peruutustoiminta
Terve
Kuinka sivupeilin peruutustoiminnan pitäisi toimia automaatti vm-01 Aerossa?
Jos ymmärrän oikein ohjekirjaa, niin R päälle ja painetaan pientä nappia peilien säädön vieressä?
Ei tunnu toimivan, normi säätö kyllä toimii.
Kuinka sivupeilin peruutustoiminnan pitäisi toimia automaatti vm-01 Aerossa?
Jos ymmärrän oikein ohjekirjaa, niin R päälle ja painetaan pientä nappia peilien säädön vieressä?
Ei tunnu toimivan, normi säätö kyllä toimii.
Saivartelun MM-kisat (splitattu ketju)
On, muistipaikassa 1 tallennettu asetukset.
Re: Sivupeilin peruutustoiminta
Noniin, kävin testailemassa.
Jotain outoa siinä on, ensin kun kokeilin muistilla niin käänsi vain oikeanpuoleisen peilin oikeaan asentoon. Sitten kun kokeilin uudestaan niin pikkaisen vain värähti peilit ja jätti siihen.
Edelleen itse säätönapilla kääntyy peilit hyvin ja muistinapilla siirtää penkin oikein.
Jotain outoa siinä on, ensin kun kokeilin muistilla niin käänsi vain oikeanpuoleisen peilin oikeaan asentoon. Sitten kun kokeilin uudestaan niin pikkaisen vain värähti peilit ja jätti siihen.
Edelleen itse säätönapilla kääntyy peilit hyvin ja muistinapilla siirtää penkin oikein.
No voi kehveli.
Mitään ideoita mistä lähteä vikaa etsimään?
Mitään ideoita mistä lähteä vikaa etsimään?
Miten ne peilit sitten säätyy R-painikkeella ? Kääntyykö esim. alaspäin, että näkee ruudun ja kanttarit ?
Itse en tuollaista lisävarustetta omista, mutta ihan mielenkiinnosta.
Itse en tuollaista lisävarustetta omista, mutta ihan mielenkiinnosta.
Mulla on ollut satunnaista sekoilua tuon vänkärin peilin peruutustoiminnon kanssa ja vikaa ei ole vielä löytynyt, mutta en ole kyllä käyttänytkään piuhan päässä.
Muuten muistitoiminnot pelaa kuskin penkissä ja peilissä. Vänkärin peilin muisti pätkii välillä.
Muuten muistitoiminnot pelaa kuskin penkissä ja peilissä. Vänkärin peilin muisti pätkii välillä.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
-
- "Tuplakaasari"
Mimmi kirjoitti:Peileistä, johdoista, liittimistä, TWICEstä.
Itselläni on ollut samanlaista ongelmaa ,olen laittanut pakkasen piikkiin jos peilin sisällä rattaissa on vettä ,niin pakkasella ei tahdo toimia.Voi olla että on jokin muukin todellinen vika mut itelläni tuo toimii kun auto on ollut tallissa yön.

Saab 9-5 03 Hirsch Wagon (kaikilla herkuilla)