Minun Saab 900i 80-luvun loppupuolelta lienee matkansa loppumetreillä. Talven se on joutunut kylmässä olemaan ja aika aika vähällä ajelulla.
Kovasti yrittäisin sen vielä katsastaa, mutta enää se ei käynnistykään. Ensimmäisellä kerralla se murahtaa kyllä käyntiin, mutta ei jaksa käydä kuin hetken. Kun starttaan uudelleen, kone ei enää käynnisty. Akussa mielestäni on virtaa, starttimoottori pyörii innostuneena. Tulpat olen vaihtanut ihan vähän aikaa sitten. Bensaakin on. Lohkolämmittimeen en sitä saa, ei ole töpseliä lähellä.
Viime aikoina se ei kostealla kelillä ole ollut hyvä käynnistymään. Oireet ovat olleet suurin piirtein samat, mutta pienellä odottelulla käynnistysyritysten välillä se on käynnistynyt.
Olisin iloinen jos joku osaisi antaa vinkkiä, itse olen autojen kanssa avuton. Koitin muita viestiketjuja selailla mutten löytänyt vastaavaa harmistusta muista viesteistä.
-Kari-
900i ei käynnisty
-
- "Viggen"
Re: 900i ei käynnisty
Haku ryyppysuutin= http://foorumi.saabclub.fi/search.php?s ... d%5B%5D=11
antoi monta sivua käynnistysongelmia. Kahlaa läpi. Jokainen vika on/saattaa olla eri syistä johtuva.
Näin tällä istumalla veikkaan että tulpat kastuu.
antoi monta sivua käynnistysongelmia. Kahlaa läpi. Jokainen vika on/saattaa olla eri syistä johtuva.
Näin tällä istumalla veikkaan että tulpat kastuu.

Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.