Itse olen säilyttänyt noissa mukitelineissä lähinnä energiajuomapulloa/-tölkkiä ajaessani pidempiä matkoja ilman "kahvitaukoja". Hyvin ne ovat noissa mukitelineissä pysyneet, mutta ajo onkin ollut lähinnä suorahkoa maantie-/moottoritieajoa.
Mukitelineet ovat ilmeisesti vm. 2003-2006 ja vm. 2007-> hieman eri korkeuksilla, koska em. autossa THB Buryn HF -sarjalla varustettu HTC Tytn II mahtui olemaan telineessään aivan vaivattomasti ja mukipidikkeen sai auki&kiinni, oli puhelinteline sitten auki- tai kiinniasennossa. Nyt tuossa vm. 2009 autossa joutui hakemaan optimaalista puhelintelineen paikkaa, jotta sai puhelimen tyydyttävälle korkeudelle ja mukitelineen toimimaan edes silloin, kun puhelinteline on kiinni ja puhelin siis telineessä. Puhelintelineen ollessa auki mukiteline ei mahdu avautumaan
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Offtopicina vielä noiden audiojärjestelmien vertailusta (molemmat 150W): tuo konsernimankka kaiuttimineen tuntuu ainakin toistaiseksi laadukkaammalta kuin vanha Clarionin mankka ES1. MP3:t käy, on AUX -liitin näkyvällä paikalla (sijoituksesta voi tietty olla montaa mieltä), CD-text -toiminto pelaa ja mökäkin vaikuttaisi olevan vähän "munakkaampaa" kuin Clarionin mankassa. Kaiuttimista ei ainakaan toistaiseksi kuulu särinöitä ja vibraatioita oven verhoilupaneeleja vasten kuten 9-3SS:ssä. Muuten olen tyytyväinen tuohon konsernimankkaan, mutta kaksi puutetta siinä on:
1) käynnistysvolyymiä ei pysty säätämään, kuten Clarionin mankassa. On tosi "kiva" huomata, että jos on aikaisemmin "paahtanut" menemään mankka huutaen, niin auton uudestaan käynnistäessä mankka alkaa jälleen huutamaan, kun käynnistysvolyymiä ei pysty suitsimaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
2) konsernimankka on alunperin tehty autoihin, joissa on oikeanpuolinen ohjaus. Kellon ja äänensäätöpotikan sijoitukset ovat mankan oikeassa laidassa, joten tällöin on "täysi syy" epäillä, että mankka on tosiaan alunperin suunniteltu autoihin, joissa on oikeanpuolinen ohjaus
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Se hyvä puoli tuossa konsernimankassa myös on, että audiojärjestelmän "osaset" ovat samassa paikassa toisin kuin Clarionissa, jossa esim. 6 CD:n jukeboksi oli erillisenä ACC -paneelin alapuolella. Lisäksi tuo vanha jukeboksi oli laadullisesti aika kehno, koska kostealla ja kylmällä ilmalla se ei suostunut soittamaan CD -levyjä, vaan ilmoitti auton sisätilojen lämpiämiseen saakka "CD error" tai sitten CD -levyn toista pätki jatkuvasti. Tuossa konsernimankassa en ole vielä törmännyt moiseen.