

Pannuhuone on ollut sen verran täynnä autonosia, että puntille ei ole ollut asiaa

Palat oli ennestään maalattu, joten lähinnä hionta pohjalla. Näin maalin myynyt myyjä neuvoi. Ennen maalaamattomat loksunreunat pohjustin Motipin muovipohjusteella.ng900aero kirjoitti:Hieno projekti kaikenkaikkiaan. Sopiiko udella että millä maalilla/pohjamaalilla nuo muoviset aero-helmat on maalattu, kuvien lopputuloksesta päätellen on maalattu, ja lakattu paineilmaruiskulla (ja taidokkaasti)?
Tuosta tulee kyllä uutta parempi kulkupeli.
Ihan kunnioitettava suoritus lukea koko juttu läpiBaConi kirjoitti:tein jotakin niin sairasta kun luin tämän koko 15 sivusen jutun projektista ja ootan nyt sit innolla että koska toi o valmis![]()
siisti projekti kaikinpuolin ja vielä tehty vielä samalla tyylillä kun ite tekisin eli hinkataan kaikki puhtaaks ja nii hyväks ku vaan saa
Toistaiseksi jää. Mutta melko todennäköisesti tullaan tulevaisuudessa muuttamaan tekniikka (T16), täytyyhän tekniikan vastata ulkonäköähimmee kirjoitti:Nii jääkö tämä kaasutinkoneiseksi?
Aivan oikein.Vesa Pohjalainen kirjoitti:Ajatus on, että opetellaan ajamaan ja siihen ekaksi opetteluautoksi sopii Saabin peruskone ihan hyvin.
Moottorin muutoshan vaatii myös katin nykyään, joten projektiin syvennytään tuonnempana, kun ajokokemusta on kertynyt ja asenteet liikenteessä osoitettu terveiksi ja ns. yleisen oikeuskäytännön mukaisiksi. Ei siis ole tarvetta lähteä yleisille teille kilpaa ajamaan tai elvistelemään muilla typeryyksillä.