Saivartelun MM-kisat (splitattu ketju)

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Risto
"Hölösuu"

Re: Sivupeilin peruutustoiminta

Viesti Kirjoittaja Risto »

Mimmi kirjoitti:
vector 2,3t kirjoitti:Saab 9-5 03 Hirsch Wagon (kaikilla herkuilla)
OT: kerrotko minulle, miten sait autosi esim. manuaalilla ja automaatilla; rätti- ja nahkajakkaroin, joissa manuaali- ja sähkösäädöt ja miten autossasi on ratkaistu AS1, AS2 ja AS3 ja navigaattoritoteutus? :lol:
Mitäs herkkuja manuaalit ja säkkikangasverhoilut ovat? Toisaalta onhan homejuustokin jollekin herkkua.
vector 2,3t
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja vector 2,3t »

Mimmi kirjoitti:
OT: kerrotko minulle, miten sait autosi esim. manuaalilla ja automaatilla; rätti- ja nahkajakkaroin, joissa manuaali- ja sähkösäädöt ja miten autossasi on ratkaistu AS1, AS2 ja AS3 ja navigaattoritoteutus? :lol:

En oikein ymmärtänyt oliko kysymys minulle mutta lainaus allekirjoituksesta ainakin oli.
Mitä autoon tulee niin varusteet on olemassa eikä ne ole mitään keksittyjä.En ymmärrä mistä olet moisia ajatuksia saanut ,mutta auto on Ruotsista tuotu 2007 lokakuussa.En luettele mitä varusteita autossa on vaan ne mitä ei ole ja mitä tiedän Saabissa olevan.Muuta ei puutu kuin kattoluukku ja takapenkin lämmitys sekä tavaratilan liukulattia.Juttele Paimion T-5 jussin kanssa hän on auton ainakin nähnyt kerran potkuissa Turussa ja kerran Salossa ja on kuviakin ottanut,että näin. :?
Saab 9-5 03 Hirsch Wagon (kaikilla herkuilla)
Risto
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Risto »

vector 2,3t kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt oliko kysymys minulle mutta lainaus allekirjoituksesta ainakin oli.
Mitä autoon tulee niin varusteet on olemassa eikä ne ole mitään keksittyjä.En ymmärrä mistä olet moisia ajatuksia saanut ,mutta auto on Ruotsista tuotu 2007 lokakuussa.En luettele mitä varusteita autossa on vaan ne mitä ei ole ja mitä tiedän Saabissa olevan.Muuta ei puutu kuin kattoluukku ja takapenkin lämmitys sekä tavaratilan liukulattia.Juttele Paimion T-5 jussin kanssa hän on auton ainakin nähnyt kerran potkuissa Turussa ja kerran Salossa ja on kuviakin ottanut,että näin. :?
Vaikuttaa siltä, että Mimmillä on mennyt sekaisin sanonnat "kaikilla herkuilla" ja "kaikilla varusteilla", joista jälkimmäiseen tuo naljailu olisi ehkä sopinut, jos sille linjalle haluaa lähteä. :wink:
vector 2,3t
"Tuplakaasari"

Mimmi kirjoitti:
vector 2,3t kirjoitti:Mitä autoon tulee niin varusteet on olemassa eikä ne ole mitään keksittyjä.En ymmärrä mistä olet moisia ajatuksia saanut ,mutta auto on Ruotsista tuotu 2007 lokakuussa.En luettele mitä varusteita autossa on vaan ne mitä ei ole ja mitä tiedän Saabissa olevan.Muuta ei puutu kuin kattoluukku ja takapenkin lämmitys sekä tavaratilan liukulattia.Juttele Paimion T-5 jussin kanssa hän on auton ainakin nähnyt kerran potkuissa Turussa ja kerran Salossa ja on kuviakin ottanut,että näin. :?
Siis tuolla varustelumäärällä ei pääse edes itä-bangladesh-malliin saakka.

Kerrotko minulle vielä (vaikka ihan kuvienkin kanssa), miten olet saanut autoosi mahtumaan manuaalivaihteiston JA automaattivaihteiston; rätti- ja nahkapenkit manullali- ja sähkösäädöin (muisteilla ja ilman) ja radiovariaatiot navilla ja ilman?
Se on näköjään makuasia kuka mitäkin pitää herkkuna,mutta eikö se varusteet yleensä näy auton hinnassa uutena.Automaattilaatikko on kalliinpi ja sähkönahka penkit ilmastoinnilla jne.Taisi mennä Mimmillä vähän (pilkun sellaiseksi)! :mrgreen:
foppa
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja foppa »

saahan sitä vitsailla...vaan eihän tässä tarvii saabistien rähistä.
t.t.j
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Mimmi kirjoitti:"Kaikilla varusteilla" mässäilijälle kerrottakoon varusteiden olevan "herkkuja", joten se siitä sinun "kaikilla varusteilla".
Vai miten pystyt selittämään pahasti vajaavarustellu mallin olevan "kaikilla varusteilla"?
Itse kyllä tulkitsen että herkut=lisävarusteet. Käsittääkseni esim. kangaspenkit eivät ole lisävarusteita.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
vector 2,3t
"Tuplakaasari"

Mimmi kirjoitti:
t.t.j kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:"Kaikilla varusteilla" mässäilijälle kerrottakoon varusteiden olevan "herkkuja", joten se siitä sinun "kaikilla varusteilla".
Vai miten pystyt selittämään pahasti vajaavarustellu mallin olevan "kaikilla varusteilla"?
Itse kyllä tulkitsen että herkut=lisävarusteet. Käsittääkseni esim. kangaspenkit eivät ole lisävarusteita.
Sinulla on väärä käsitys, esim Vectoriin (joka kaikilla herkuilla on) joudut tilaamaan lisävarusteena rättipenkit, koska vakiona on räti/nahkapenkit.

Olen ennenkin törmännyt näillä palstoilla lapselliseen pikkumaisuuteen.Voi vain todeta että isot miehet viittii tuhlata aikaansa moiseen saivarteluun,jos koitettais kuitenkin pysyä ihan asia linjoilla ettei mene mielenkiinto koko touhuun muillakin.Tämäkin topkin aihe oli sivupeilin peruutustoiminta ja siihen ainakin minä vastasin kunnes täällä eräät TODELLA VIISAAT SAAB MIEHET ALKOIVAT PILKKUA NUSSIA. :twisted:
vector 2,3t
"Tuplakaasari"

Taidat olla todellakin pilkun viilaaja etkä ymmärä sitä ,että tuo allekirjoitus on suluissa ja todellakin ei tarkoita sitä et autossa on kaikki sun tietämäs varusteet.Mut sen tiedän itse et alkuperäinen hirsch on mulla tallissa ja niitä ei tässä Suomen maassa oo montaa tullut vastaan.Kysymykseesi en tiedä vastausta mut yöuniani en siitä aio menettää toivottavasti et sinäkään.Jos mahdollista katson tämän aiheen loppunkäsitellyksi KIITOS. :wink:
malait
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja malait »

Mimmi kirjoitti:Miksi sitten väität autosi olevan "kaikilla herkuilla", kun se ei sitä kuitenkaan ole.
Vai onko sinusta oikein puhua esim veivi-ikkunallisesta versiosta "kaikilla herkuilla"?
Lopeta jo, teet itsestäsi naurettavan pellen, opettele periksi antamisen taito !!!
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
JKen
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JKen »

Kuva
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Pekko_Å
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Pekko_Å »

Välillä menee yli. Ongelmana ei ole mikään pilkun n*ssiminen, vaan se, että kaikki eivät ymmärrä kun joku saivartelee vitsillä.

Eiköhän rauhoituta, ei tässä tapahdu muuta kuin väärin ymmärtämisiä (toivottavasti)...

Kukaan ei varmaan tieten tahtoen fidduillut kenellekään...
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
AM
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja AM »

Mimmi kirjoitti:Miksi sitten väität autosi olevan "kaikilla herkuilla", kun se ei sitä kuitenkaan ole.
Vai onko sinusta oikein puhua esim veivi-ikkunallisesta versiosta "kaikilla herkuilla"?
Kuva
Saab 9-5 Aero MY01
siili69
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja siili69 »

Kerta vielä:

Kuva
VKe
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja VKe »

Mutta miks siitä pitää tehdä näin kauhee ongelma että minun auto on kaikilla herkuilla ja joillain täydellisesti varusteltu...???
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Enää puutu kun että joku pieni-tavaratilainen farkkukuski alkaa isotteleen sedanin peräkonttia vastaan. :lol:
9000CS 2,3
Lukittu