Navi ongelmat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
vector 2,3t
"Tuplakaasari"

Navi ongelmat

Viesti Kirjoittaja vector 2,3t »

Moro! Vaikka tälläkin palstalla on ollut paljon puhetta orkkisnaveista ,niin taas oli yks tai kaksikin kyssäriä.
Elikkä kosketusnäyttö ei tunnu toimivan vaan kosketus kohdat ei täsmää, kalibrointi ilmeisesti tulee kyseeseen,olen kyl huomannut et toimii kun on näyttö viileä mut kun lämpii niin painallukset ei onnistu.Toinen juttu on kieli elikkä mulla on Kyl Skandinavian kartasto mut Englannin kielellä.Vaihtuuko kieli jos olis ostanut marmoritiskiltä orkkis version ja maksanut jotain ja vähän päälle?
Samat ongelmat on radion ja cd:n käytössä kostuksen kanssa.

Onko jollain ollut tuon kosketusnäytön kanssa samanlaisia ongelmia ja miten on korjattu? :roll:
Saab 9-5 03 Hirsch Wagon (kaikilla herkuilla)
valtteri
"Hölösuu"

Re: Navi ongelmat

Viesti Kirjoittaja valtteri »

vector 2,3t kirjoitti:Moro! Vaikka tälläkin palstalla on ollut paljon puhetta orkkisnaveista ,niin taas oli yks tai kaksikin kyssäriä.
Elikkä kosketusnäyttö ei tunnu toimivan vaan kosketus kohdat ei täsmää, kalibrointi ilmeisesti tulee kyseeseen,olen kyl huomannut et toimii kun on näyttö viileä mut kun lämpii niin painallukset ei onnistu.Toinen juttu on kieli elikkä mulla on Kyl Skandinavian kartasto mut Englannin kielellä.Vaihtuuko kieli jos olis ostanut marmoritiskiltä orkkis version ja maksanut jotain ja vähän päälle?
Samat ongelmat on radion ja cd:n käytössä kostuksen kanssa.

Onko jollain ollut tuon kosketusnäytön kanssa samanlaisia ongelmia ja miten on korjattu? :roll:
Navia ei saa puhumaan suomea vaikka haluttaisi.....ja maksaisi itsensä kipeäksi.
Itsellä praataa svenskaa sillä se on paremmin hallussa kuin english.

Kosketusnäyttö on toiminut hyvin ainakin vielä.

Näytön olen kalibroinu aina silloin tällöin.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Juusofi
"Kaasari"

Re: Navi ongelmat

Viesti Kirjoittaja Juusofi »

Moro!

Täällä kanssa samanlaista ongelmaa vaikka kuinka yrittäis tökkiä näytön calibrointia, niin ei vaan asetu.
Kylmällä tosiaan ehkä, ehkä siis hieman paremmin kuin lämpimällä.

Mitä tehdä? Menee hermot!
Mimmi veikkaili näytöstä johtuvaksi...minkälainen operaatio tuo on korjata vs uusi?
On the road: 9-5 2.2TiD -04
R.I.P:
9-5 2.2TiD linear -04

900 C -90
Vastaa Viestiin