Uusi Saab 9-5
Re: Uusi Saab 9-5
No kas kas. Tarkoitin 260 hv.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: Uusi Saab 9-5
Niin sitä. Se on varmasti ihan sopiva määrä 9-5:n pellin alle, kun aikoinaan koeajamassani Aerossa olleet 230hv liikuttivat 9-5:sta ihan kiitettävästi.Petter kirjoitti:No kas kas. Tarkoitin 260 hv.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Uusi Saab 9-5
Jep, Aero poistui mallistosta kun Griffin tuli.dimebak kirjoitti:Nyky-aero? Eihän sellaista edes enään ole, ainakaan tämän mukaan.Petter kirjoitti:Minusta kyllä 9-5 kokoiseen autoon 150 hv on ehdoton minimi. Itse en ostaisi alle 200 hv 9-5:ta, mieluiten vähintään samat tehot, kuin nyky-aerossa. Siihen kaupanpäälle mielellän vielä pienehkö kulutus olisi hyvä, ei aivan välttämätön kuitenkaan.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Re: Uusi Saab 9-5
Ei teholla ole merkitystä, kunhan sitä on riittävästi. Aeron 260 hv on siinä ja siinä. Seuraavassa autossani tulee olemaan enemmän tehoa (tästä tingitään vain erittäin pakottavista syistä).ng900aero kirjoitti:Mikä pointtina siis olikaan? Eikait kuluttajia kiinnosta mitkään tehot, vaan PELKÄSTÄÄN kulutus? Jos siihen pienen kulutuksen sivutuotteeksi saa vielä hieman tehoakin (ilman suuria lisäkustannuksia), niin sitten on ok.
Ei minulla ole mitään pientä kulutusta vastaan, mutta jos sen saavuttaakseen joutuisi ajamaan mopoautolla, niin ei kiitos.
Re: Uusi Saab 9-5
Joo samoilla linjoilla...
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: Uusi Saab 9-5
Ja reittilentokone kuluttaa keskimäärin noin 3l/100km/henkilö.Petter kirjoitti:Kannatta muuten mennä junalla tai muilla julkisilla töihin, niin kulutus ja kustannukset jäävät vielä pienemmiksi. Tuusulastakin voi aja auton parkkin Keravan asemalle ja säästää pitkän pennin. kävely on vieläkin halvempaa.
Kulutuksesta en välitä pa**anvertaa, pääasia että voin noudattaa autokoulun oppeja, eli kiihdyttää mahdollisimman ripeästi tavoitenopeuteen. Toistaiseksi olen pärjännyt tuolla pommarilla, mutta lisää alkaa kaipaamaan, varsinkin kun tuo mersu menee heittämällä ohitse, kiitos nelivedon ja turbon.
-Sami
Viimeksi muokannut Tobbana, Su Huhti 11, 2010 08:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Uusi Saab 9-5
Vaihdettaisko takaisin otsikon mukaiseen aiheeseen
Kulutukseen, ajotapaan, ja tehoihin liittyvistä asioista on foorumeilla väiteltty jo aikojen alusta asti ilman näkyvää tulosta...
Kulutukseen, ajotapaan, ja tehoihin liittyvistä asioista on foorumeilla väiteltty jo aikojen alusta asti ilman näkyvää tulosta...
Re: Uusi Saab 9-5
Saabi nähdä saako tätä kaupasta koskaan:
http://www.autoweek.nl/video.php?id=1215
http://www.autoweek.nl/video.php?id=1215
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Re: Uusi Saab 9-5
Valokuvissa auton perässä numero 2. Videossa on numero 46. Videossa näyttäisi olevan tuplaputket, äniä ei voinut töissä pitää päällä, oliko V6?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Uusi Saab 9-5
No tuossa videossa on joku pilipalipimputus, ei kuule auton ääniä...Rafu kirjoitti:Valokuvissa auton perässä numero 2. Videossa on numero 46. Videossa näyttäisi olevan tuplaputket, äniä ei voinut töissä pitää päällä, oliko V6?
Re: Uusi Saab 9-5
Keskustelin äskettäin henkilön kanssa joka on päässyt omin silmin (kuulemma tiukkojen turvatarkastusten jälkeen) näkemään "naamioimattoman" uuden 9-5-mallin. Tosin ihan lähelle eivät olleet päästäneet joten sisustasta ei saanut tietoa. Tyylikkäältä peliltä oli näyttänyt. Hänen mukaansa netissä ja lehdistössäkin esitetyistä photoshopeista yksi on ERITTÄIN lähellä tuota todellista tuotantomallia...
9-3 SportSedan Linear 1.9 TTiD -11
Re: Uusi Saab 9-5
Onko tämä "ERITTÄIN" ollut sitten tässä topickissa? Yksi oli ja se oli hieno minun mielestäni.pekkatyn kirjoitti:Keskustelin äskettäin henkilön kanssa joka on päässyt omin silmin (kuulemma tiukkojen turvatarkastusten jälkeen) näkemään "naamioimattoman" uuden 9-5-mallin. Tosin ihan lähelle eivät olleet päästäneet joten sisustasta ei saanut tietoa. Tyylikkäältä peliltä oli näyttänyt. Hänen mukaansa netissä ja lehdistössäkin esitetyistä photoshopeista yksi on ERITTÄIN lähellä tuota todellista tuotantomallia...
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Uusi Saab 9-5
Niin, minähän en ole kyseistä autoa nähnyt enkä täten asiasta tietenkään mitään tiedä. Mutta mutta, sanotaanko vaikka niin, että henkilökohtaisesti toivoisin näkeväni uuden 9-5:n tuotantoversion sellaisena joka oli esitettynä esim. jokin aika sitten AutoBild Suomi- lehden skuuppijutussa...juhokare kirjoitti:Onko tämä "ERITTÄIN" ollut sitten tässä topickissa? Yksi oli ja se oli hieno minun mielestäni.pekkatyn kirjoitti:Keskustelin äskettäin henkilön kanssa joka on päässyt omin silmin (kuulemma tiukkojen turvatarkastusten jälkeen) näkemään "naamioimattoman" uuden 9-5-mallin. Tosin ihan lähelle eivät olleet päästäneet joten sisustasta ei saanut tietoa. Tyylikkäältä peliltä oli näyttänyt. Hänen mukaansa netissä ja lehdistössäkin esitetyistä photoshopeista yksi on ERITTÄIN lähellä tuota todellista tuotantomallia...
9-3 SportSedan Linear 1.9 TTiD -11
Re: Uusi Saab 9-5
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: Uusi Saab 9-5
Makuasioita: Kumman kesyltä näyttää tuo nokka, kun vertaa nykyiseen 9-3 malliin. Takaluukku (linkin takana olevassa kuvassa) on epäkäytännöllisesti kapeneva. Ikävä varsinkin, kun joutuu nostelemaan isoa matkalaukkua.
Toivon siis, että ei olisi ainakaan kovin lähellä totuutta
Firon
Toivon siis, että ei olisi ainakaan kovin lähellä totuutta
Firon
#1899