Pissapoika jumissa/tukossa?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Sampo
"Tuplakaasari"

Pissapoika jumissa/tukossa?

Viesti Kirjoittaja Sampo »

Kyseessä siis 900S vm94. Vettä ei tule tuulilasille eikä etulyhdyille, ei sitten pisaraakaan, mutta moottori surisee entiseen malliin. Löysin pissapojan täyttöaukon vierestä haarautuvan vesiletkun t-liittimellä. Toinen pää näytti menevän ylös konepellin suuntaan ja toinen etulyhdyille. Irrotin, ei ollut tukossa. Kokeilin uudelleen suihkutella; ei ruikannut pisaraakaan, eikä vuoda myöskään auton alle.

Jäässä se ei voi olla (50% Lasol-liemi). Mitä kannattaisi kokeilla?
patse
"Saabisti"

Re: Pissapoika jumissa/tukossa?

Viesti Kirjoittaja patse »

Noita takaiskuja voi olla parikin lisää matkan varrella. Lisäksi itse suuttimet voi olla tukossa. Letkukin saattaa olla puristuksissa/taitoksissa jossain. Tuosta letkuhässäkästä oli juuri vähän aikaa sitten kuvaakin tässä osiossa. selailepa juttuja alaspäin, niin löytyy.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Sampo
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Sampo »

Joo, löytyi - kiitos.

Ihmettelen vaan kun nestettä ei tule yhtään. Jos takaiskuventtiilit olis syynä, niin eikös se vesi sieltä säiliöstä silti ennen pitkää lasille lennä, edes pienen pienessä kaaressa?

Mistä itse pissapojan moottori löytyy? Lokasuojan alta vai mistä? Ajattelin vaan että kun irrotin tuon kuvassa (http://www.aijaa.com/v.php?i=3496038.jpg) numerolla 5 merkityn t-liittimen eikä silti ruikannut yhtään vettä.

Letku voi tietty olla mutkalla jostain - katsotaan.
BaConi
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja BaConi »

mulla itellä ei tunnu kusevan takalasille ollenkaa. onko tiedossa kellää jotai sellasta paikkaa missä yleensä puristaa jos ei toimi ?
Ng900 -94
Vastaa Viestiin