
NG:n 900 aktuaattorista
NG:n 900 aktuaattorista
Kestääkö uusien ysisatasten aktuaattori yli 1 baarin ahtoja, kun olisin laittamassa stage 1 :stä? Ainakin Maptun Finlandista väitettiin, että kyllä kestää, mutta olin lukevinaan täällä foorumissa, ettei välttämättä kestä. Olisi sen takia tarkoitus ehkä laittaa Forcen aktu. 

#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
NG900:n aktuaattorin jousi on mitoitettu 1.0 barin paineille. Omassa autossa BSR:n steg 1 ja Speedpartsin steg 3 toimivat hyvin vakioaktuaattorilla, mutta Maptunin steg 3+:aan tarvittiin jo sitten jäykempi aktuaattorin jousi.
Kannattaa ensin tilata se steg 1 ja katsoa vasta sen jälkeen, toimiiko aktuaattori vai ei. Näin ei tule hommattua sitä turhaan, jos vakioaktuaattori sittenkin toimisi moitteettomasti. Voihan sen aktuaattorin hommata sitten jälkeenkinpäin. Hinta ei ole kova ja asennus todella helppoa. Täytyy vain muistaa esijännittää jousi asennuksen yhteydessä.
Kannattaa ensin tilata se steg 1 ja katsoa vasta sen jälkeen, toimiiko aktuaattori vai ei. Näin ei tule hommattua sitä turhaan, jos vakioaktuaattori sittenkin toimisi moitteettomasti. Voihan sen aktuaattorin hommata sitten jälkeenkinpäin. Hinta ei ole kova ja asennus todella helppoa. Täytyy vain muistaa esijännittää jousi asennuksen yhteydessä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007