saa poistaa
saa poistaa
saa poistaa 
			
			
													
					Viimeksi muokannut isoismo, La Maalis 21, 2009 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
			
									
						Re: Kierrosluvun rajoitin...
Ei taida muu auttaa, kuin ihmetellä LH2.4.2:n binääriä. Ecuprojektilla joku tais painia tuon kanssa, ehkä sieltä vois löytyä lisävinkkejä.
			
			
									
									Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
						9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: Kierrosluvun rajoitin...
Vapari kone ja kierroksia lisää... Biltemasta kannattaa ostaa sellainen pakoputken pää, sekin auttaa 
			
			
									
									Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
						Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: Kierrosluvun rajoitin...
Itteeki v*tuttaa tuo kun vaihoin kireemmät nokat... veto vaan lisääntys vielä kun rajotin nappaa kii. Mutta tuosta 2.4.2:sta ei kukaan tiedä mitään. Kuullut myös huhuja että ~7000-7200rpm kestää nuo hydrauliset painimet...
Ahdin sinne pitää laittaa.
			
			
									
									Ahdin sinne pitää laittaa.
S. Niittumaa 
99 T8
						99 T8
Re: Kierrosluvun rajoitin...
Niin, kuten erään saabistitoverin runsaasti viljelemä motto, "se vaan on tyhmää jättää vapari ahtamatta!".Lanius kirjoitti:Ahdin sinne pitää laittaa.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
						Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83