Turbo16 kirjoitti:Toi ylimmäinen Saabin halkaistu 5-puolainen olisi kyllä komea, mutta veikkaan ettet ihan halvalla tule sitä löytämään jos esim. verrataan tarvikevanteisiin ja siellä olisi vielä enemmän vaihtoehtoja.
Ainakin itsellä on tulossa 5x112 epäkeskopulteilla ja en ainakaan keksi syytä miksei sama homma toimisi sinulla vaikka tulisikin navan muutos palikat väliin.
Paitsi että mulla niissä adaptereissa on pinnapultit.. epäkesko muttereita ei taida ollakaan Ja Saabistiset vanteet on ollu mielessä....
Se ratkaisi sitten jo monta juttua
Toivottavasti löydät jotkut sopivat vanteet, mutta tuskin löydät halvalla ellei käy tuuri =)
Turbo16 kirjoitti:Toi ylimmäinen Saabin halkaistu 5-puolainen olisi kyllä komea, mutta veikkaan ettet ihan halvalla tule sitä löytämään jos esim. verrataan tarvikevanteisiin ja siellä olisi vielä enemmän vaihtoehtoja.
Ainakin itsellä on tulossa 5x112 epäkeskopulteilla ja en ainakaan keksi syytä miksei sama homma toimisi sinulla vaikka tulisikin navan muutos palikat väliin.
Paitsi että mulla niissä adaptereissa on pinnapultit.. epäkesko muttereita ei taida ollakaan Ja Saabistiset vanteet on ollu mielessä....
Se ratkaisi sitten jo monta juttua
Toivottavasti löydät jotkut sopivat vanteet, mutta tuskin löydät halvalla ellei käy tuuri =)
Onneksi mulla on aikaa ei niillä kauhea kiire ole... Siksi aloitankin jo nyt etsimään sopivia....
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Ne mustat mitkä oli photoshopattu ois tosi häijyn näköset mun mielestä.
Eli toi http://www.saabklubben.com/ubbthreads/a ... s/6294.jpg
Mustat vanteet nyt vaan sopis punaseen koriin, ja sitten kun huomaa että ne on Saabin vanteet niin aijai
Minun silmääni näyttää upealta. "Halkaistusta viisipuolaisesta" en niinkään pitänyt, mutta nuo sopivat kyllä uskomattoman hyvin.
Oudon kiehtova yhdistelmä tosiaan
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
mun mielestä noi mitkä sulla on noi punaset vanteet on hienoimmat tähänastisista.. pitää vähä enemmä linjaa old schoolina kummiski ku auto on vanha mutta muokattu ulkonäöltää uudemmaks.
makuasia tietty..
Sisustaa kiinnostas tietää vähä missä kondiksessa o tällä hetkellä.. ja kuvia tietty