nalleolut kirjoitti:ens maanataina aika varattuna hiusten leikkuuseen ja parran ajoon.....
viime kerran ku olen parturissa käyny aikaa kulunu 13v ajokorttia varten silloin kävin...sen jälkeen ajettu itse koneella milloin kalju/milli siili.........
jännittää..............
Hähää! Tiedän tunteen. Minullakin oli 15 vuotta kalju, kunnes muija pakotti vuosi sitten kasvattamaan pidemmän.
Tosin ei tässä enää kauaa mene, kun on pakko ajaa taas kaikki pois, lopullisesti.
ei ei ei ei ei ei ....viime viikolla sai uuden muodon tää kahta en vaihda = vaihdetta ja v8:sia niin meillä se on että kahta en aja partaa ja volvoa.........
eli parta jäääääääää
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Olispa jo miullakin lähellä tuo täysikäisyys.. vielä 682 aamua.. mutta aurinko paistaa, illalla kattomaa ralliraita uusiks
mitään muuta tässä elämässä ei nyt ole..
meni maanataina b teoriakoe läpi. tänään oli soitettu että ehtisikö tulla ajamaan inssin mutta arvatkaa olinko kuullu puhelimen sointia kun väänsin vol...n pakoputkea. No huomenna sitten kokeillaan
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
En edes tiedä että miksi mulla on hyvä fiilis. Sormesta jänne poikki, keho mustelmilla, naama ruhjeilla, kaikki paikat jumissa sekä oikean jalan nilkka, että polvi turvoksissa! Mutta tärkeintä on se, että eilen meni harjoitukset loistavasti!
Mutta nyt salille ja siitä uimaan, katsotaan illalla millainen olo sitten on... Eli meneekö vitutuksen puolelle tulevat kommentit
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Pekko_Å kirjoitti:En edes tiedä että miksi mulla on hyvä fiilis. Sormesta jänne poikki, keho mustelmilla, naama ruhjeilla, kaikki paikat jumissa sekä oikean jalan nilkka, että polvi turvoksissa! Mutta tärkeintä on se, että eilen meni harjoitukset loistavasti!
Mutta nyt salille ja siitä uimaan, katsotaan illalla millainen olo sitten on... Eli meneekö vitutuksen puolelle tulevat kommentit
Harrastako vapaaottelua
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.