Garrettin tunnistus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
KNF
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 12:00
Paikkakunta: Keuruu

Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja KNF »

Kaveri myisi vähän ajetun garrettin halvalla. Ongelma on siinä, että nyt on epäselvyyttä mallista. Siis: Onko ahtimessa itsessään esim joku numerosarja, jolla mallin tunnistaa varmasti? Kyllä se noin valokuviin pohjautuvalla silmämitalla on gt17, mutta....
Nykyiset: 9-5 2,3t '03 + viinastage, 9-3 2,3t '01+ viinastage
GL1500 '89, KTM 690 enduro R '12
exät: -KA: 9-5 2,3t '98, 900i 2,1-16v, 900i 2d '84, 900 gli 5d '84, 9000 2,3i '90, 9-3 2,3T,
-VA: 900 gli 5d '84,9-3 2,0, 9-5 2,3tA,
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

ja tästä tunnistaa pahan käytetyn turbon http://www.youtube.com/watch?v=I28bjRddpvg
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
KNF
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 12:00
Paikkakunta: Keuruu

Re: Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja KNF »

Kävin vertailemassa kuvia ja autosta löytyvää puhallinta ja kyllä se silmämitta nyt petti. Öljy- ja nesteputket näyttäisivät osuvan kohden, samoin laippa pakosarjaan ja dp-lähtö. Sen sijaan imuputki tulee kiinni kahdella pultilla ja hukkaportti kelloineen on vähän eri asennossa ja säätövarsi mutka-mallia.

Minkähän mallinen tuo garrett sitten olisi ollut, tunnistaako joku noilla tiedoilla?
Saapista se kuulemma on, myyjä oli hankkinut sen itselleen mp:n turbotusta varten, mutta oli tullut myyneeksi pyörän ennen kuin ehti asennusprojektiin.

Kapine on tulossa jonkinlaisesta peruskunnostuksesta, ei siis ollut IHAN niin väljä kuin videolinkissä. Mitenköhän ahtimen saa ajettua niin loppuun, vai olikohan kuvausta varten viritelty.
Nykyiset: 9-5 2,3t '03 + viinastage, 9-3 2,3t '01+ viinastage
GL1500 '89, KTM 690 enduro R '12
exät: -KA: 9-5 2,3t '98, 900i 2,1-16v, 900i 2d '84, 900 gli 5d '84, 9000 2,3i '90, 9-3 2,3T,
-VA: 900 gli 5d '84,9-3 2,0, 9-5 2,3tA,
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja suapas »

KNF kirjoitti: Kapine on tulossa jonkinlaisesta peruskunnostuksesta, ei siis ollut IHAN niin väljä kuin videolinkissä. Mitenköhän ahtimen saa ajettua niin loppuun, vai olikohan kuvausta varten viritelty.
Paljos tuota aksiaalivälystä sallitaan ?
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Toisaalta kun sulla näyttää sigun perusteella olevan Aeron softa jo valmiina niin eikös kannattaisi etsiä mitsua tilalle ...
Ruotsin foorumilla niitä on jatkuvasti myynnissä ja Bildelsbasen:lla 3000 kr hintaluokassa. Eikös potkiksen trolli.nu kautta noita voi tilailla jos ei muuten.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
KNF
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 12:00
Paikkakunta: Keuruu

Re: Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja KNF »

Juu toki, sehän sinne laittaa pitää. Paikat ja hinnat on katseltuna ja kyseltynä, ei vain vielä tilattuna kun nykyinen kulkee toistaiseksi. Tuota kysymyksen vehjettä olisi puoltanut lähinnä hinta mutta ehkä ei kannata tehdä sulovileenejä ja mennä pelkän hinnan perässä. Siinä garretissa näyttää muuten olevan tuplasiivet, olisikohan oikein joku virimalli. Harmi että mallikilpi on jäänyt matkalle.
Nykyiset: 9-5 2,3t '03 + viinastage, 9-3 2,3t '01+ viinastage
GL1500 '89, KTM 690 enduro R '12
exät: -KA: 9-5 2,3t '98, 900i 2,1-16v, 900i 2d '84, 900 gli 5d '84, 9000 2,3i '90, 9-3 2,3T,
-VA: 900 gli 5d '84,9-3 2,0, 9-5 2,3tA,
Henrikki
"Ruisku"
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 08:16

Re: Garrettin tunnistus

Viesti Kirjoittaja Henrikki »

Hei,

Itse maksoin 100.tkm ajetusta mitsustani 2900 SEK kotiin kuljetettuna. kaikkineen kuluineen tuli maksamaan 277,65 €... Perjantaina lähetin kopion pankin kuitista firmalle, ja tiistaina oli ahdin kotona.
Vastaa Viestiin