Saab aiheisia vaatteita
-
- "Hölösuu"
Onko...
...rotsin ulkonäöstä jo tietoa? Eikös tummansinisen takin rintapielessä ole Suomen Saab Klubi:n merkki (katsokaa saitin yläkulmasta) ja selässä teksti http://www.saabclub.fi?
Jos jotain muuta, niin päätöksiä äkkiä hakuba2:lle, syssy tuloo... ja kylmä kans...
Onkohan missään mahdollisuus värkätä takista kuvaa ennen tilausta, kysytkö hakuba2 sieltä paikasta, jonka kanssa olet ollut tekemisissä?
Voin kysyä täältä meiltä päin yhdestä lafkasta, joka myy lahjatavaroita ja mainos vaatteita.
Oliskos se niin, että Klubi tilaa ne takit ja jokainen maksaa omansa Klubille vai pitääkö jonkun ensin ostaa riskillä varasto täyteen erikokoisia rotseja ja koittaa myydä niitä puheitten ja viestin perusteella mukamas luotettaville Saab Klubilaisille...

Jos jotain muuta, niin päätöksiä äkkiä hakuba2:lle, syssy tuloo... ja kylmä kans...
Onkohan missään mahdollisuus värkätä takista kuvaa ennen tilausta, kysytkö hakuba2 sieltä paikasta, jonka kanssa olet ollut tekemisissä?
Voin kysyä täältä meiltä päin yhdestä lafkasta, joka myy lahjatavaroita ja mainos vaatteita.
Oliskos se niin, että Klubi tilaa ne takit ja jokainen maksaa omansa Klubille vai pitääkö jonkun ensin ostaa riskillä varasto täyteen erikokoisia rotseja ja koittaa myydä niitä puheitten ja viestin perusteella mukamas luotettaville Saab Klubilaisille...

Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Ok. Mä käyn huomenna piipahtamassa kyseisessä lafkassa.. Mutta epäilen kyllä, että kuvaa takista ei saa etukäteen muutakuin photoshoppaamalla..
Mutta käyn huomenna kysymässä sen hinnan noilla painatuksilla (rintaan logo ja selkään teksti). Ja laitan huomen illalla hinnan tänne. Sen jälkeen vaan varmoja ilmottautumisia ja sit vaan takit tilaukseen ja sitten saadaan tarkka hinta selville..
Mutta käyn huomenna kysymässä sen hinnan noilla painatuksilla (rintaan logo ja selkään teksti). Ja laitan huomen illalla hinnan tänne. Sen jälkeen vaan varmoja ilmottautumisia ja sit vaan takit tilaukseen ja sitten saadaan tarkka hinta selville..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Klubitakeista
Moikka
Olen liittynyt klubiin vasta joku aika sitten eli olen klubilainen.
Itselläni on Saab 9-5 Aero Tomaatti ja kohta stage I.
Huomasin vasta nyt että teillä on suunitelmissa tilata klubiasuja.
Minulla on firma joka tekee niitä .
Voin tehdä brodeeraamalla tai painamalla. Vaatteet tuon itse maahan eli hinnat on kilpailukykyisiä.
Malleja on vaikka kuinka paljon .
Olen juuri tällä viikolla päivittämässä kotisivuja yhtiölleni, joten ne on hieman keskeneräiset osoitteessa. http://www.kuvatikkaus.fi/
Vanhat sivut löytyvät osoitteesta: http://www.kuvatikkaus.ylenius.net/
Jos ette ole vielä tilanneet niin kannattaa kysyä myös minulta kilpaileva hinta. Minulta pitäis löytyä SAABin logojakin jo valmiina.
Voin tehdä jatkossa jos homma lähtee pyörätään niin vaikka sivuilleni saab sivut josta näkee mallit ja voi tilata kuka haluaa.
Pepe pepe@ylenius.net
Olen liittynyt klubiin vasta joku aika sitten eli olen klubilainen.
Itselläni on Saab 9-5 Aero Tomaatti ja kohta stage I.
Huomasin vasta nyt että teillä on suunitelmissa tilata klubiasuja.
Minulla on firma joka tekee niitä .
Voin tehdä brodeeraamalla tai painamalla. Vaatteet tuon itse maahan eli hinnat on kilpailukykyisiä.
Malleja on vaikka kuinka paljon .
Olen juuri tällä viikolla päivittämässä kotisivuja yhtiölleni, joten ne on hieman keskeneräiset osoitteessa. http://www.kuvatikkaus.fi/
Vanhat sivut löytyvät osoitteesta: http://www.kuvatikkaus.ylenius.net/
Jos ette ole vielä tilanneet niin kannattaa kysyä myös minulta kilpaileva hinta. Minulta pitäis löytyä SAABin logojakin jo valmiina.
Voin tehdä jatkossa jos homma lähtee pyörätään niin vaikka sivuilleni saab sivut josta näkee mallit ja voi tilata kuka haluaa.
Pepe pepe@ylenius.net
Toihan olisi Pepeco ihan asiallista, sitten vaan vähän infoa minkälaisia takkeja löytyy ja mihin hintaan?
Löytyykö esim. vastaavaa mistä on kuva tuolla aikasemmassa vaiheessa topicia?
Olisikohan tuossa mahdollista hoitaa tilaus niin ettei yksityishenkilön tartte ottaa niskoilleen/varastoonsa kauheeta nippua takkeja.
Minun mielestäni takki vois olla olla tummansininen tai musta ja rinnassa klubilogo ja niskassa http://www.saabclub.fi
EDIT: Kyllä tuon takin tarttis vähän kylmääkin kestää ja merkit varmaan ennemmin brodeerattuna, ettei tartte joka vuosi uutta hommata.
Esimerkkikuvana "kuvituksina" meidän pikkuneitin takki, niskan fontti vois olla pienempikin.

Löytyykö esim. vastaavaa mistä on kuva tuolla aikasemmassa vaiheessa topicia?
Olisikohan tuossa mahdollista hoitaa tilaus niin ettei yksityishenkilön tartte ottaa niskoilleen/varastoonsa kauheeta nippua takkeja.
Minun mielestäni takki vois olla olla tummansininen tai musta ja rinnassa klubilogo ja niskassa http://www.saabclub.fi
EDIT: Kyllä tuon takin tarttis vähän kylmääkin kestää ja merkit varmaan ennemmin brodeerattuna, ettei tartte joka vuosi uutta hommata.
Esimerkkikuvana "kuvituksina" meidän pikkuneitin takki, niskan fontti vois olla pienempikin.

Viimeksi muokannut tetammi, Pe Elo 13, 2004 08:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Lueskelin aikaisempaa keskustelua takkimalleista.
Siellä oleva tummansininen takkimalli (Jerzees 412 M) löytyy myös minulta. Se on rehellinen kesätakki. Hyvä merkki ja hyvä laadukas takki.
Muutama sana siitä miten kannattaa brodeeraukset sekä painatukset tehdä. Missään tapauksessa ei kannata sekottaa brodeerausta sekä painatusta samaan vaatteeseen. Brodeeraus kestää takin iän mutta painatus haalistuu rumaksi kun takkia pestään. ( En tosin tiedä kuka luopuu takista edes siksi aikaa kun takki pestään).
Olen tehnyt takkeja monelle eri kerholle. Muun muassa Volvokerholle sekä Renukerholle. Sekä kymmenille moottoripyöräkerhoile.
Homma menee niin että teen vaikka ehdotuksen siltä pohjalta mitä olette ehdottaneet . Tässä vaiheessa vuotta ajatukseni olisi että takki on syystakki . Minulla on pari takkimallia pitempi ja lyhyempi josta voin laittaa mallit esille.
Takkien hintakatto pitää olla ehdottomasti 50 euroa tai mielummin vaikka vähemmänkin jos mahdollista.
Molemmissa kerhoissa (volvo ja renu) pojat valitsi luotettavan yhteyshenkilön joka otti tilaukset vastaan ja teki listan minkä kokoisia takkeja kukakin haluaa.
Tilaaja maksoi tilauksen yhteydessä yhteyshenkilön tilille rahat joka sisälsi myös toimituskulut. Jolloin tilaus oli sitova eikä kenenkään tarvinnut sitoa omia rahoja.
Yhteistilaus tuli minulle jonka pohjalta tein takit.
Minä lupaan yhteyshenkilölle oman takin ilmaiseksi vaivanpalkkaa.
Minulla on nyt tänään hieman kiire päivä mutta laita viikonloppuna jotenkin infoa takkimalleista.
Pepe http://www.kuvatikkaus.fi/
Siellä oleva tummansininen takkimalli (Jerzees 412 M) löytyy myös minulta. Se on rehellinen kesätakki. Hyvä merkki ja hyvä laadukas takki.
Muutama sana siitä miten kannattaa brodeeraukset sekä painatukset tehdä. Missään tapauksessa ei kannata sekottaa brodeerausta sekä painatusta samaan vaatteeseen. Brodeeraus kestää takin iän mutta painatus haalistuu rumaksi kun takkia pestään. ( En tosin tiedä kuka luopuu takista edes siksi aikaa kun takki pestään).
Olen tehnyt takkeja monelle eri kerholle. Muun muassa Volvokerholle sekä Renukerholle. Sekä kymmenille moottoripyöräkerhoile.
Homma menee niin että teen vaikka ehdotuksen siltä pohjalta mitä olette ehdottaneet . Tässä vaiheessa vuotta ajatukseni olisi että takki on syystakki . Minulla on pari takkimallia pitempi ja lyhyempi josta voin laittaa mallit esille.
Takkien hintakatto pitää olla ehdottomasti 50 euroa tai mielummin vaikka vähemmänkin jos mahdollista.
Molemmissa kerhoissa (volvo ja renu) pojat valitsi luotettavan yhteyshenkilön joka otti tilaukset vastaan ja teki listan minkä kokoisia takkeja kukakin haluaa.
Tilaaja maksoi tilauksen yhteydessä yhteyshenkilön tilille rahat joka sisälsi myös toimituskulut. Jolloin tilaus oli sitova eikä kenenkään tarvinnut sitoa omia rahoja.
Yhteistilaus tuli minulle jonka pohjalta tein takit.
Minä lupaan yhteyshenkilölle oman takin ilmaiseksi vaivanpalkkaa.
Minulla on nyt tänään hieman kiire päivä mutta laita viikonloppuna jotenkin infoa takkimalleista.
Pepe http://www.kuvatikkaus.fi/
Moro pepe. Meitsi on yrittänyt hoidella tätä takki bisnestä. Mutta kun kerran olet alan mies, niin voisin kernaasti siirtää vastuun sinulle..
Kävin tänään kyselemässä tästä paikallisesta firmasta tota takkia. Myyjä oli sitä mieltä, että tollasiin muutaman kymmenen takin erään ei kannata brodeeruksia rueta ottamaan, koska kappale hinta nousee silloin julmasti. Joten hän suositteli silkkipainatusta, jolloin ton kyseisen takin hinnaksi olisi tullut 45-50€/kpl.. Mut kun kerran olet klubilainen ja hengessä mukana, niin varmaan pystyt tekemään paremman tarjouksen ja antamaan oman mielipiteen tohon brodeeraus / painatus asiaan..
Kävin tänään kyselemässä tästä paikallisesta firmasta tota takkia. Myyjä oli sitä mieltä, että tollasiin muutaman kymmenen takin erään ei kannata brodeeruksia rueta ottamaan, koska kappale hinta nousee silloin julmasti. Joten hän suositteli silkkipainatusta, jolloin ton kyseisen takin hinnaksi olisi tullut 45-50€/kpl.. Mut kun kerran olet klubilainen ja hengessä mukana, niin varmaan pystyt tekemään paremman tarjouksen ja antamaan oman mielipiteen tohon brodeeraus / painatus asiaan..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Esittelin asiaa sähköpostilistalla ja sieltä klubin varapuheenjohtaja kommentoi:
tässä pari kommettia ja vihjettä
Klubi logo ja saabclub.fi on klubin omaisuutta (logo on myös suojattu)
joten niiden käyttö vaatii aina
hallituksen luvan.
Takki hommissa kaanattaa keskinäisen puuhastelun sijaa ottaa yhteyttä
hallitukseen ja esitellä asiaa ja/tai
tapahtumissa (18.9. !), näin ollen voidaan saada klubi tilaajaksi ja vastuu
pois yksityis henkilöiltä.
Yksi toimintamalli voisi olla että klubikauppa markkinoisi yksityis
kohtaisesta lehdessä mitotus ym esimerkein ja
tapahtumissa olisi mukana pari sovitus takkia ja ottaisi sitovat tilaukset
vastaa, jonka jälkeen tilaisi viikon/kuukauden välein
jakelu voitaisiin hoitaa suunta kuormiana, SALO:a käyttäen, myyjän toimesta
ym..
voisi olla hinnassa eli kuviot jo puhutaan 50:n sijasta 500:sta...
hallituksessa viimmeksi puhuttiin aiheesta ja mietittiin jos vaihteeksi
sini säyvyisyys olisikin ralliauton punainen...
esim. katto-eerikin 283
tässä pari kommettia ja vihjettä
Klubi logo ja saabclub.fi on klubin omaisuutta (logo on myös suojattu)
joten niiden käyttö vaatii aina
hallituksen luvan.
Takki hommissa kaanattaa keskinäisen puuhastelun sijaa ottaa yhteyttä
hallitukseen ja esitellä asiaa ja/tai
tapahtumissa (18.9. !), näin ollen voidaan saada klubi tilaajaksi ja vastuu
pois yksityis henkilöiltä.
Yksi toimintamalli voisi olla että klubikauppa markkinoisi yksityis
kohtaisesta lehdessä mitotus ym esimerkein ja
tapahtumissa olisi mukana pari sovitus takkia ja ottaisi sitovat tilaukset
vastaa, jonka jälkeen tilaisi viikon/kuukauden välein
jakelu voitaisiin hoitaa suunta kuormiana, SALO:a käyttäen, myyjän toimesta
ym..
voisi olla hinnassa eli kuviot jo puhutaan 50:n sijasta 500:sta...
hallituksessa viimmeksi puhuttiin aiheesta ja mietittiin jos vaihteeksi
sini säyvyisyys olisikin ralliauton punainen...
esim. katto-eerikin 283
-
- "Saabisti"
Ptruuuuuuuu,
Mennäänpäs nyt eteenpäin, suututtamatta ketään
Jäsenemme Hakuba2 ,
ehdotti: 11.07.04 hankkivansa naapuristaan,
hintatiedot ja mallit Klubitakkiimme.
>alpoodit hänelle<
Jäsenemme Pepeco ;
kertoi 13.8 04 omistavansa alan liikkeen, joka voisi toimittaa ko.Klubitakin.
(Käyttäkäämme häntä hävyttömästi hyväksemme)
Jäsen Firges9000;
ehdotti 11.07.04, että SAAB-Klubimme kautta asia hoituisi jouheasti ja laillisesti.
Tänään 13.8.04 on Toweri Tyrkkö huomioinut saman asian, Teemu Tammen kautta
Nyt ehdotankin, että Hakuba2 ja Pepeco keskustelevat Toweri Tyrkön kanssa, kuinka asia etenee.
Vaikka olen vain rivijäsen, en halua että kumpikaan saa herneen nenuun, vaan ollaan kaikki ystäviä.
Hakuballe suur-SAAB-kiitos aktiivisuudesta.
Sixtoisex mä haluun Mimmin kaa vaihtaa King No:1 hiha-tarroja viikottain.
Vuoroviikoin ollaan niiiin Kingiä.
Tää vain mun purkaus.
Ei ohjeeksi, eikä hernenenuksi kellekään.
Vai mitä Mimmi ja I-P

Mennäänpäs nyt eteenpäin, suututtamatta ketään

Jäsenemme Hakuba2 ,
ehdotti: 11.07.04 hankkivansa naapuristaan,
hintatiedot ja mallit Klubitakkiimme.

>alpoodit hänelle<
Jäsenemme Pepeco ;
kertoi 13.8 04 omistavansa alan liikkeen, joka voisi toimittaa ko.Klubitakin.
(Käyttäkäämme häntä hävyttömästi hyväksemme)

Jäsen Firges9000;
ehdotti 11.07.04, että SAAB-Klubimme kautta asia hoituisi jouheasti ja laillisesti.
Tänään 13.8.04 on Toweri Tyrkkö huomioinut saman asian, Teemu Tammen kautta
Nyt ehdotankin, että Hakuba2 ja Pepeco keskustelevat Toweri Tyrkön kanssa, kuinka asia etenee.
Vaikka olen vain rivijäsen, en halua että kumpikaan saa herneen nenuun, vaan ollaan kaikki ystäviä.
Hakuballe suur-SAAB-kiitos aktiivisuudesta.
Sixtoisex mä haluun Mimmin kaa vaihtaa King No:1 hiha-tarroja viikottain.

Vuoroviikoin ollaan niiiin Kingiä.

Tää vain mun purkaus.
Ei ohjeeksi, eikä hernenenuksi kellekään.
Vai mitä Mimmi ja I-P

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3