9-3 vm. 2000 jakopääremppa - GM ei tule vastaan
-
- "Ruisku"
- Viestit: 130
- Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 20:46
- Paikkakunta: hollola
Re: 9-3 vm. 2000 jakopääremppa - GM ei tule vastaan
Mulla on 9-3 Aero 2000 malli,minä kun olen aina luullut,että kun on ketjuveto jakopäässä niin ei tartte,ainekaan vielä 145tkm ajettuun autoon mitään ketjua vaihtaa.Taisin sitten olla väärässä.Mulla on kanssa mittarissa 148tkm.
Paukku Aero 9-3 2.8.!!
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Re: 9-3 vm. 2000 jakopääremppa - GM ei tule vastaan
Mitä iloa tuosta ketjusta edes on, jos vaihtoväli on hihnan luokkaa, vaan paljon kalliimpi 

Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
-
- "Ruisku"
- Viestit: 130
- Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 20:46
- Paikkakunta: hollola
Re: 9-3 vm. 2000 jakopääremppa - GM ei tule vastaan
Samaa mietin????????????
SS kirjoitti:Mitä iloa tuosta ketjusta edes on, jos vaihtoväli on hihnan luokkaa, vaan paljon kalliimpi
Paukku Aero 9-3 2.8.!!
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Re: 9-3 vm. 2000 jakopääremppa - GM ei tule vastaan
Aika monessakin, esim. joistakin Volvoista (hyi) löytyy 180tkm/10v.Missä hihnassa on vaihtoväli 9v tai 150km?
Vuosiraja tosin usein on pienempi, mutta 150tkm alkaa kilometreinä olla jo yleinen. Ja onhan se hihnan vaihto usein aikalailla helpompi kuin ketjun, toki riippuu hieman konehuoneen ahtaudesta...
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: 9-3 vm. 2000 jakopääremppa - GM ei tule vastaan
En ala tonkimaan, ainakin 90...120tkm välejä löytyy moneltakin merkiltä. Kommenttini oli osittain sarkastinen, lähinnä kritisoin että jossain on vikaa jos ketju ei pidempään kestä.Entä viime vuosituhannella myyntiin tulleissa?
Näin sen pitäisi mennä, toivottavasti ainakin suurimmalla osalla Saabisteista. Olen minäkin tuon hihnattomuuden plussaksi laskenut Saabeissa.Omissa ei ole ketjut vaatinut vaihtoa kun olen noudattanut öljynvaihtosuosituksia(valmistajan) tosin yhdessäkään ei ole ihan vielä 1/2 milj. mittarissa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2