mikä venttiili
mikä venttiili
mikä venttiili tai joku sellanen naksuttaa koko ajan edestäpäin katsottuna koneen vas.puolella rungossa kiinni sellanen musta pyöreä missä on joku liitin?kuuluuko sen koko ajan naksuttaa? auto on 900 turbo 96.v
- sabatti 96
- "Hölösuu"
Re: mikä venttiili
olisko huohotusventtiili? senkin voi vissiin huoltaa 

SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Siinä iskaritolpan yläpään kohdalla on tankin bensahöyryjen huuhtelua varten magneettiventtiili ja sen kuuluukin toimia aktiivisesti. Bensahöyryt kerääntyy aktiivihiilipanokseen joka on lokarin takana jemmassa ja sieltä tuo mankkuvena kytkee letkuyhteyttä auki imusarjan puolelle ECU:n ohjaamana.
En tosin ole itse koskaan kiinnittänyt huomiota että se niin kuuluvasti naksahtelisi.
En tosin ole itse koskaan kiinnittänyt huomiota että se niin kuuluvasti naksahtelisi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Tuplakaasari"
Se on varmaan tämä mistä vesa67 mainitsikin,kai tuo 15 Hz:n kanttiaalto voi jonkulaisen äänen magneettiventtiliin luodakin...
onko haittaa jos sen tukkii ja tai jos ottaa liittimen auki siitä?
Mulla oli kokeeksi pari päivää liitin irti enkä huomannut mitään eroa ja varoitusvaloja ei syttynyt.
Pitääkö se tosiaan niin kovaa meteliä, eihän se vaan nojaa runkoon että se naksutus tulee siksi esille ?
Pitääkö se tosiaan niin kovaa meteliä, eihän se vaan nojaa runkoon että se naksutus tulee siksi esille ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
Aika kovaa meteliä se pitää mutta todennäköisesti ottaa juurikin runkoon kiinni en ole vaan kerenny sitä vielä kattelemaan enempää.vesa67 kirjoitti:Mulla oli kokeeksi pari päivää liitin irti enkä huomannut mitään eroa ja varoitusvaloja ei syttynyt.
Syttyi muuten saman tien check engine valo kun otin liittimen irti.vesa67 kirjoitti:Mulla oli kokeeksi pari päivää liitin irti enkä huomannut mitään eroa ja varoitusvaloja ei syttynyt.