Taas näitä 900i k-jet käyntimurheita (selvinnyt!)
Meninpä sitten kummallisen valaistuksen saaneena vielä tutkimaan lisäilmaventtiiliä. Neulalla ronkin hiukan sitä läppää, sitten irroitin kiritysmutterin ja laitoin uudelleen paikalleen niin että painoin samalla neulalla aukkoa suuremmaksi.
Sitten käynnistämään kylmää konetta ja kas kummaa, käynnistyi helposti ja kierrokset kylmänä 1100rpm ja nätisti käy. Lämmettyään laski 900rpm kohdalle ja edelleen käy hyvin.
Näinpä vaikuttaisi tämä ongelma ratkenneen.
Ja lisäilmaventtiili oli niitä ekoja kohteita mitä kävin läpi, en vain tajunnut että vaikka se toimi näennäisesti oikein oli se ilma-aukko kylmänä yksinkertaisesti liian pieni..
Kyllä nyt on taas auto kuin uusi.
Sitten käynnistämään kylmää konetta ja kas kummaa, käynnistyi helposti ja kierrokset kylmänä 1100rpm ja nätisti käy. Lämmettyään laski 900rpm kohdalle ja edelleen käy hyvin.
Näinpä vaikuttaisi tämä ongelma ratkenneen.

Kyllä nyt on taas auto kuin uusi.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Ajatus...
Katos nyt vielä ettei imupuolella ole murtunut mikään letkuliitos ja/tai että kaikki klemmarit on kiinni. UXM käyttäytyi JUST noin kun määräjakajan hatun klemmari oli löysällä ja se imi ilmaa lautsen ohi.
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.