Mahtaako kukaan tietää onko mistäänpäin tuota korisarjaa mahdollista löytää sen värikoodia? Pitäisi tuo tummanharmaa sävy löytää niin pääsisi vähän muokkaamaan tuota whaletailia ja takaritilääkin varmaan pitää vähän maalailla jostain kohdin. Tavoitteena kun olisi vähän ehostaa tuota 2-väristä teemaa.
Toinen kysymys liittyy korisarjan kiinnitykseen. Mitenkä tarkalleenottaen tuo korisarja on kiinnitetty niihin palikoiden takana oleviin telineisiin? On yhdestä kohtaa alkanut pirulainen irvistämään joten pitäisi jotain keksiä millä saisi palikat takaisin maalipintaan kiinni.
SAAB Airflowista kysymyksiä
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 97
- Liittynyt: Su Marras 18, 2007 16:31
SAAB Airflowista kysymyksiä
"Oma takki kaappiin, sitten heti Saabbiin"
Saab 900 T16
Saab 900 T16
Re: SAAB Airflowista kysymyksiä
Kuvista päätellen sulla olisi autossa aeron palat kyljissä kiinni.
Eli aeron palojen kiinnitys on suurinpiirtein sellainen että kyljissä oleviin reikiin painetaan neliön muotoiset muoviset kiinnikkeet.
siihen päälle tulee alumiininen kisko jossa yläpuolen reunassa "huullos" ja alhaalla suora reuna. ja se ruuvataan ruuveilla kiinni jolloin muoviset kiinnikkeet levittyy ja jäävät koriin kiinni.
sitten aeron palat työnnetään paikallee esim. ovipala takanta eteenpäin ja alareunasta palaa tulee normi tapeilla mutterin kanssa kiinni oven sisäpuolelle. samat tapit pitää sit oven alareunan kumisen tiivisteen kiinni.
Palojen irrottaminen saattaa olla aika työlästä jos on kiskot kyljissä päässyt likantumaan ja jumittumaan paloihin. itellä oli käynyt niin ja sai olla 2 henkeä vetämässä että saatiin irti ovista palat
Eli aeron palojen kiinnitys on suurinpiirtein sellainen että kyljissä oleviin reikiin painetaan neliön muotoiset muoviset kiinnikkeet.
siihen päälle tulee alumiininen kisko jossa yläpuolen reunassa "huullos" ja alhaalla suora reuna. ja se ruuvataan ruuveilla kiinni jolloin muoviset kiinnikkeet levittyy ja jäävät koriin kiinni.
sitten aeron palat työnnetään paikallee esim. ovipala takanta eteenpäin ja alareunasta palaa tulee normi tapeilla mutterin kanssa kiinni oven sisäpuolelle. samat tapit pitää sit oven alareunan kumisen tiivisteen kiinni.
Palojen irrottaminen saattaa olla aika työlästä jos on kiskot kyljissä päässyt likantumaan ja jumittumaan paloihin. itellä oli käynyt niin ja sai olla 2 henkeä vetämässä että saatiin irti ovista palat
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Re: SAAB Airflowista kysymyksiä
Helmoissa ei ole missään merkintää värikoodista. Joku sen on joskus tänne foorumille laittanut, mutta en muista enään mikä se oli ja jokatapauksessa helmoja on kahdella eri sävyllä. Jos meinaa kaikki helmat maalata uusiksi, niin sillä ei tietysti ole väliä, että mikä on alkuperäinen. Antrasiitinharmaa taitaa olla oikea nimitys värille.
Helmat on kiinni kiskoilla. muutaman sentin nykäisee taaksepäin, niin irtoaa koloistaan (muut kiinnikkeet tietysti ekana irti). Samanlaisilla kiskoilla on puskurienjatkeet. Saadakseen oven edessä olevan pätkän irti pitää sitten ottaa ekana oven pala irti, jotta helmaa saa vedettyä taaksepäin.
Helmat on kiinni kiskoilla. muutaman sentin nykäisee taaksepäin, niin irtoaa koloistaan (muut kiinnikkeet tietysti ekana irti). Samanlaisilla kiskoilla on puskurienjatkeet. Saadakseen oven edessä olevan pätkän irti pitää sitten ottaa ekana oven pala irti, jotta helmaa saa vedettyä taaksepäin.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: SAAB Airflowista kysymyksiä
Tuollaiset sävy numerot löyty ku etsi vähän aikaa = sävyt 176 ja 175
En sitten tiedä kumpi noista oikea
En sitten tiedä kumpi noista oikea
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun