Kromipuskurit -76 kuuppaan
Kromipuskurit -76 kuuppaan
eli meneekö kyseiset hilut heittämällä kuuppaan, vai pitääkö jotain muuttaa? nyt olis tarjolla tutulla melkein ilmaseksi vissiin -74(?) vuosimallin kuupan puskurit.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Tuota.... mul on -76 kumihuuli kajakki. En tiedä onko noi kumipuskurit jotain "turvapuskureita" mut ne on multa poistettu kokonaan, ei inssi sanonut niistä mitään....
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Mahdollisesti. Mielenkiinnolla seuraan kuinka nopeasti.etkai sä oo koriin hitsannu rosteri paikkaa?? sehän ruostuttaa itsensä irti välittömästi!
Näyttää kyllä kivalta tuo kuupan perä ilman turvapuskuria. Sain samalla remontissa ihan hyviä kokemuksia tollasen täyttöspraypullon käytöstä paikkamaalauksessa. Hyvää jälkeä kun tekee vaan pohjat kunnolla. Ei vaan ihan kaikkea ehtinyt kerralla maalaamaan.
Pyörin nyt sitten oulussa punaisella takapuskurittomalla, harmaaperäisellä (ja takapenkittömällä) kuupalla, jos haluaa tulla tervehtiin
Eetu Pajala #1516
eetu.pajala attantatta kotinet.com
eetu.pajala attantatta kotinet.com
Eihän tää nyt enää oikeen kromipuskuri-otsikon alle kuulu, mutta kuitenkin:
Galvaaninen korroosio vaatii elektrolyytin (vesi, suolavesi, ilmankosteus tms.) tapahtuakseen. Eikös olekin niin, että, jos rosterin ja mustan raudan liitospinta on hyvin puhdistettu, kuivattu ja maalattu, niin ruostumista ei tapahdu sen enempää, kuin muutenkaan?
No, se siitä; käytäntö voi olla teoriaa ihmeellisempi ja "normaali" voi kertoa meille tarkan ruostumistahdin jahka talvi suolakiloineen pääsee vauhtiin.
Galvaaninen korroosio vaatii elektrolyytin (vesi, suolavesi, ilmankosteus tms.) tapahtuakseen. Eikös olekin niin, että, jos rosterin ja mustan raudan liitospinta on hyvin puhdistettu, kuivattu ja maalattu, niin ruostumista ei tapahdu sen enempää, kuin muutenkaan?
No, se siitä; käytäntö voi olla teoriaa ihmeellisempi ja "normaali" voi kertoa meille tarkan ruostumistahdin jahka talvi suolakiloineen pääsee vauhtiin.
Ei mahdu kumipuskurin latat kromipuskurin sisään. Reiätkin on tuplana kumipuskurin kiinnikkeissä. Latoista voi kyllä viipaloida siivut pois katkaisulaikalla, sen jälkeen kromipuskuri istuu kiinnikkeisiin. Turvallisuuden huonontamista tämäkin. Lisäksi puskuri jää vähän eri korkeudelle kuin "oikeissa" kiinnikkeissään.
Näin muistelen, mutta saatan olla väärässäkin.
terv. jt
Näin muistelen, mutta saatan olla väärässäkin.
terv. jt