Kuitenkin olen tullut siihen tulokseen, että pitäisi varmaan laittaa nuo jarrutkin kuntoon esim. ennen seuraavaa katsastusta, jonka takarajaan on vielä reilusti yli puoli vuotta jäljellä. Joten päätinkin kysellä täältä kanssasaabisteilta vähän mielipiteitä.
Auton viritys ecun suunnasta on toki laitonta, enkä näin tekisi koskaan.
 Eli jotain pientä kötöstelyä sielläkin suunnassa on, mutta ajattelinpa, että tehdään nyt tuo turvallisuuspuoli ensin kuntoon. Eli alusta on laitettu, samoin renkaat ovat uudet. Seuraavaksi jarrut ja vasta tämän jälkeen alkaa kutittelu.
 Eli jotain pientä kötöstelyä sielläkin suunnassa on, mutta ajattelinpa, että tehdään nyt tuo turvallisuuspuoli ensin kuntoon. Eli alusta on laitettu, samoin renkaat ovat uudet. Seuraavaksi jarrut ja vasta tämän jälkeen alkaa kutittelu.Tarkoitus oli laittaa mahdollisimman isot levyt. Kesävanteet ovat 17" ja talvivanteet (ellen onnistu tienaamaan oikeasti rahaa kesällä ja hankkimaan uusia talvirenkaita noiden raiskattujen nastojen tilalle) 15". Todennäköisesti talvirenkaatkin ovat siis ensi talvena 16".
Radalle en aio lähteä autoani ulkoiluttamaan, mutta joskus sitten ehkä jotain kiihdytysajoa, jos tuo romukasa kestää esim. vielä ensi vuoteen.

Eli otetaan vaikka oletus, että talvinakitkin ovat tuon 16" ensi talvena. Minkä kokoista levyä tuonne, ja ennen kaikkea MITÄ levyä, tuonne kannattaa heittää alle? Entäpäs tuo palapuoli? Satulathan menevät melko varmasti vaihtoon, jos kokoa kasvatetaan? Eli siis käytännössä, mitä kaikkea menee vaihtoon?
Voisitteko siis suositella jotain sarjaa (ei tarvitse olla omaa kokemusta, mutta joku luotettavaksikin laskettu lähde olisi kiva olla varmuuden välttämiseksi) ja sille jotain hinta-arviota?
Toinen vaihtoehto on vetää vielä kerran jotkut bilteman halpikset alle ja miettiä sitten opiskelujen jälkeen asioita uudestaan. Mutta toisaalta olisi välillä mukava tuntea auton jopa reagoivan tuohon jarrun polkemiseen.

Toki kerron autosta enemmänkin tietoja, jos se on olennaista. Alla siis kuitenkin tuo allekirjoituksen kulkine.
 
  
  .
 .