8-venttiilisen modaus
8-venttiilisen modaus
Omistan 88-vuoden 900i combi coupen. Sopiiko 16v kansi heitämällä, onko iso homma laittaa? Entä jos asentaa turbon, tartteeko uusia paljonkin osaa konehuoeeseen? Kunhan vaan pohdiskelen.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24625
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 8-venttiilisen modaus
ostat turbo saabin siihen kaveriksi ..
a: ajat suoraan turbolla
b:tekniikan vaihto
c:nautit ruiskun tuomasta helppoudesta...
maksa pikkasen väliä ni saat 8tappisen turbon ja mulle tuo perusruisku....
a: ajat suoraan turbolla
b:tekniikan vaihto
c:nautit ruiskun tuomasta helppoudesta...
maksa pikkasen väliä ni saat 8tappisen turbon ja mulle tuo perusruisku....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 8-venttiilisen modaus
mites ton 16v kannen kanssa? Joutuuko ruiskun vaihtaan, kun ainakin tossa klubin tiedoissa lukee, että se on dohcissa eri mallinen. Miten on?
Re: 8-venttiilisen modaus
Turboksi muuttamiseen menee sen verran paljon osia että sun pitäisi ostaa oikeastaan läpimätä mutta tekniikka kunnossa oleva turbosatku josta ainakin kone, imusarja, pa-laitteet, ecu+johtosarjat, cooleri, letkut, jarrut, pakosarja, putkisto ja mittaristo sitten siirrettävä. Jos kädentaitoja ja aikaa niin menee, mutta tosiaan 1000e niin saat jo valmiin turbon suht ok kunnossa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01