Hei kaikki, ja hyvää pääsiäistä,
tai ehkei sittenkään... Isän 9-3:n etupää kolisee, kun rattia heiluttaa nopeasti vasemmalta oikealle paikallaan seisoessa. Kiihdytyksessä ja jarrutuksessa ei kolina kuulu. Luin viestiketjuja ja ilmeisesti vika on hammastangossa, kuten isäkin arvelee. Auto on kuitenkin mökkitien varrella, ja kysymys kuuluu: Voiko auton ajaa kaupunkiin turvallisesti?
Terveisin
Sisko
Hammastanko kolisee, voiko ajaa?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ma Maalis 16, 2009 19:00
Re: Hammastanko kolisee, voiko ajaa?
VA-RO-VAS-TI.Mimmi kirjoitti:Voi.
Kun ei tiedä mikä sieltä on mennyt, täytyy aina varautua siihen että auto karkaa käsistä.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Hammastanko kolisee, voiko ajaa?
Kertokaahan sitten vikadiaknoosia, kun ongelma kohta on paikallistettu ja korjattu. Jos on sellaista mietoa kolketta, niin olen tuota ääntä jo useammasta kolkista kuullut ja katsastuksessakaan ei ole mitään ylimääräistä ilmennyt.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: Hammastanko kolisee, voiko ajaa?
Raidetangon päät sielä vaan ilmottaa olemassaolostaan 
Saabin ollessa kyseessä niin aina pitää ajaa VA-RO-VAS-TI, ikinä kun ei voi tietää mihin suuntaan lähdetään jos ja kun kaasua painaa

Saabin ollessa kyseessä niin aina pitää ajaa VA-RO-VAS-TI, ikinä kun ei voi tietää mihin suuntaan lähdetään jos ja kun kaasua painaa

Re: Hammastanko kolisee, voiko ajaa?
Ennen kuin alkaa satasia tuhlaamaan.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=73990
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=60763
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=68106
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=35821
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=73990
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=60763
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=68106
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=35821
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: Hammastanko kolisee, voiko ajaa?
se raidetangon pää tais olla 21€ tms. PCS:ssä. Rikkinäisyyden saa vaarmasti pajalla selville tarpeeksi hyvin, että ei tartte ehjää vaihtaa. Suosittelen vaihtamaan osan samassa paikassa, missä tarkistetaan ohjauskulmia, niin pääsee helpommalla 

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11