lämppärin hana
lämppärin hana
joo elikkäs tänään kävi tuo kyseinen hana vuotamaan... ajattelin kysyä että minkälainen homma se on vaihtaa, että pitääkö purkaa kojelauta vai pystyykö vaihtamaan kaiuttimen aukosta??
Re: lämppärin hana
etsillä löytyy vastaus ko. asiaan mutta vaihto onnistuu hyvin kaiutin aukon kautta jos omistaa vanhasta lemmari meisselistä tehdyn taipuisalla varrella olevan avaimen jonka päähän saa sopivan kuusiokolo kärjen...ja pultit saa pois alakautta kun kääntää muovikanavan ja mahdollisen äänieristeen pois tieltä.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Re: lämppärin hana
Kojelaudan purkaminen ei ole kova homma, lämppärin kenno kädessä on paljon kivempi asentaa hana. Kovin jos joutuu pienessä tilassa ähräämään niin on suuri vaara että jää joku vuotamaan ja joutuu tekemään homman uusiksi.
Re: lämppärin hana
lintan kanssa samaa mieltä, että paljon paremmin tulee kiinni ku käyttää kennoineen irti. Samalla kannattaa vaihtaa tiivisteet hanan ja kennon välille.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: lämppärin hana
Ja mielellään EPDM - kumiset ne o-renkaat.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147