Mitäs nyt ?.
Mitäs nyt ?.
Ei ole mitään vikaa,no ajettu vasta n 380tkm.
Pitäskös ajaa pesukonee läpi,kun ei muuta remonttia ole?.
Ei nyvi,päästöt ok,jarrut hyvät mitähän korjaisin??,tekis niin mieli tehä jotain remonttia??.
Keskuslukko ok ,vetää kun hirvi ja kulkee vähällä.
Voi perkekele,ostasko tokmannilta uuven hajukuusen eurolla?.
Pitäskös ajaa pesukonee läpi,kun ei muuta remonttia ole?.
Ei nyvi,päästöt ok,jarrut hyvät mitähän korjaisin??,tekis niin mieli tehä jotain remonttia??.
Keskuslukko ok ,vetää kun hirvi ja kulkee vähällä.
Voi perkekele,ostasko tokmannilta uuven hajukuusen eurolla?.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
Re: Mitäs nyt ?.
tää kuuluis varmaan tonne mikä vituttaa osioon.............
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Selkee maanantaikappale, paalaa se 

Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
EI vituta mutta saab toimii!.nalleolut kirjoitti:tää kuuluis varmaan tonne mikä vituttaa osioon.............
Minkäs teet,no uusi hajukuusi auttaa.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
EI saatana.muppelo kirjoitti:Selkee maanantaikappale, paalaa se
Tällä vejetään vielä vuosia,usot sie.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Hölösuu"
Kyllä tämän osion lukitsee foorumin " tiukkapipoiset " modet..Niilläkö ei ole muuta elämää kuin kiusata muita...YKÄ kirjoitti:EI saatana.muppelo kirjoitti:Selkee maanantaikappale, paalaa se
Tällä vejetään vielä vuosia,usot sie.

Mutkun sen oma
toimii, sehän voi tulla laittaa muitten
ei.. 

Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
En jaksa enään,kyllä mä niitä laittelin n15v työkseni.SB90 kirjoitti:Mutkun sen omatoimii, sehän voi tulla laittaa muitten
ei..
Vanha mikä vanha.......
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Hölösuu"
Kyllähän og on pomminvarma peli...varsinkin 16 venaiset..YKÄ kirjoitti:En jaksa enään,kyllä mä niitä laittelin n15v työkseni.SB90 kirjoitti:Mutkun sen omatoimii, sehän voi tulla laittaa muitten
ei..
Vanha mikä vanha.......
Joo, en minä ainakaan ole ajamalla rikki saanu.900 I 16 Kat kirjoitti:Kyllähän og on pomminvarma peli...varsinkin 16 venaiset..YKÄ kirjoitti:En jaksa enään,kyllä mä niitä laittelin n15v työkseni.SB90 kirjoitti:Mutkun sen omatoimii, sehän voi tulla laittaa muitten
ei..
Vanha mikä vanha.......
Puuhunkin on ajettava kovaa että rikki menee?.
Muistaako joku kun lastenhoito täti ajo junan alle og satkulla auto täynnä lapsia.
Vee ärrää vitutti kun juna piti hinata pois,onneksi täti ja lapset selvis.
Satku jäi "ehjäksi" juna särky.
Näin se menee,turvallinen ja pirun vahva.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Joo, vielä ku ois ollu sinkitty kori nii sehä ois ikiliikkuja
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Onko etelän miehellä okelmaa ruosteen kanssa.99 GL kirjoitti:Joo, vielä ku ois ollu sinkitty kori nii sehä ois ikiliikkuja
Myö täällä itä- suomessa ei olla nähtykkään ruostetta,ainakaan saabissa.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Sori, vaan nyt pojat, mut mun on ihan pakko tehdä tämä. Tässä on tän reilun kahdenkymmenen vuoden aikana, mitä on kortti ollut, tullut kokeiltua jos jonkinlaista kulkinetta. On ollu muutama foorti, hiivattia, nipponia ja jopa yx lada...ja tää satku on ollu mulla kesäkuusta lähtien. Ja on ihan pakko myöntää, että tää on ehdottomasti PASKIN kulkine mitä mulla on ikinä ollu. Tämän vajaa 10 tuhannen kilometrin aikana on tullut vaihdettua vesipumppua, kytkimen poljinsylinteriä, vetaria, jarrusatulaa taakse, laturi kunnostettua ja just pääsiäisenä etujarruremppa ja sit vielä kaikkea muuta pikkupaskaa, mitä ei jaksa edes muistaa. Rahaa on palanut niin vitusti, että sillä hinnalla olis saanut jo kunnon auton. Eikä loppua näy...mut on tässä myös hyvät puolensa, tullut opiskeltua aika paljon autotekniikkaa ja työkaluarsenaali on kasvanut aika merkittävästi. Että sellasta...
-9³ SC 1.8t A5 BioPower Stage1 vm-07-
-900i 16V vm-91-
-900i 16V vm-91-
Mulla on ollu helpompaa,kerran kaheksankyt luvun puol välissä joutu yhteen satkuun kärjet vaihtaa.-Blopa- kirjoitti:Sori, vaan nyt pojat, mut mun on ihan pakko tehdä tämä. Tässä on tän reilun kahdenkymmenen vuoden aikana, mitä on kortti ollut, tullut kokeiltua jos jonkinlaista kulkinetta. On ollu muutama foorti, hiivattia, nipponia ja jopa yx lada...ja tää satku on ollu mulla kesäkuusta lähtien. Ja on ihan pakko myöntää, että tää on ehdottomasti PASKIN kulkine mitä mulla on ikinä ollu. Tämän vajaa 10 tuhannen kilometrin aikana on tullut vaihdettua vesipumppua, kytkimen poljinsylinteriä, vetaria, jarrusatulaa taakse, laturi kunnostettua ja just pääsiäisenä etujarruremppa ja sit vielä kaikkea muuta pikkupaskaa, mitä ei jaksa edes muistaa. Rahaa on palanut niin vitusti, että sillä hinnalla olis saanut jo kunnon auton. Eikä loppua näy...mut on tässä myös hyvät puolensa, tullut opiskeltua aika paljon autotekniikkaa ja työkaluarsenaali on kasvanut aika merkittävästi. Että sellasta...
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Blopa, luultavasti kyse vanhasta autosta, kuluu ne
itkin. 

Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää