9000 CSE vm 1996 valokatkaisijan runko kääntyy kojetaulussa noin 20 astetta oikealle, kun laittaa varsinaiset valot päälle. Onko kiinnitykset pettäneet? Miten katkaisijan saa vaihdettua? Pitääkö ottaa kojelauta auki? Miten se parhaiten aukaistaan.
Päivävalot ei myöskäänn toimi, mutta pitää tarkistaa tuo sulakeasia, josta toisaalla olikin jo mainintaa. Rele ainakin oli kunnossa.
Valokatkaisijan vaihto 9000 CSE
Valokatkaisijan vaihto 9000 CSE
9000 CSE 2.0t 1998 (peurakolaroitu --> lunastukseen)
9000 CSE 2.0t 1995
9000 CSE 2.0t 1995
Re: Valokatkaisijan vaihto 9000 CSE
Valokytkin lähtee ainakin mulla 88 cc:ssä ihan vetämällä, muistaakseni siinä oli jonkunlaiset kynnet jotka on sulla saattanu murtua ja päästää kääntymään.
Re: Valokatkaisijan vaihto 9000 CSE
Valokytkimestä kiinnikkeet rikki. Lähtee vetämällä pois. Jos ei uskalla vetää, niin ottaa sumuvalon katkaisijan pois ja painaa sormella takaa.mikatl kirjoitti:9000 CSE vm 1996 valokatkaisijan runko kääntyy kojetaulussa noin 20 astetta oikealle, kun laittaa varsinaiset valot päälle. Onko kiinnitykset pettäneet? Miten katkaisijan saa vaihdettua? Pitääkö ottaa kojelauta auki? Miten se parhaiten aukaistaan.
Päivävalot ei myöskäänn toimi, mutta pitää tarkistaa tuo sulakeasia, josta toisaalla olikin jo mainintaa. Rele ainakin oli kunnossa.
Muistaakseni sulake 31 (tai 30) ja palaa herkästi, jos vetää peräkärryä paivävaloilla (kaikki valot yhden sulakkeen takaa).
Jos on joskus toiminut, niin sitten on varmaan lenkki paikallaan akun vieressä olevan sulake/rele rasian alla.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx