mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

nostin autosta ahtoja, jonka seurauksena uudehko kytkin luistaa. mistä sais kohtuu hintaan jäykemmän asetelman, vai onko edes olemassa? sintterilevyjä löytyy netistä, ei luistais mut sitten särkyy jotain muuta..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Niin, saat pitävemmän kytkimen, niin rupee loota ottamaan selkäänsä :S
Mikä Kytkin tällä hetkellä ja minkä merkkinen?
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

vakio kytkin, merkin veikkaisin olevan LUK
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Lanius
"Tuplakaasari"
Viestit: 90
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 18:10
Paikkakunta: Järvenpää

Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Viesti Kirjoittaja Lanius »

Sachs pitäs riittää melko pitkälle, jossei sulla nyt jotain tosi-hirmu-saappia ole 8O
S. Niittumaa

99 T8
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

mistäs tämmönen sachssin löytää? :) ei oo tosi-hirmu-saabia. muuten vakio mut paineet 1,3bar ja tuo kytkin antautuu jo 1,0bar kohdalla..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen

Viesti Kirjoittaja Eski »

9000 Turbon 228 mm kykä kestää paremmin kuin satkun, mutta M1988 satkuun taitaa joutua vaihtamaan myös vauhtipyörän, jotta tuon tonnarin kykän saa käymään. Sopiva vauhtipyörä löytyy M90-93 turbo-satkusta tai tonnarista, mutta tonnarin vauhtipyörässä pitää huomoida, että ajoitusmerkit eivät ole oikealla kohdalla satkussa... Sachsin kytkimiä löytyy varaosaliikkeistä.

Eski
Vastaa Viestiin