mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
nostin autosta ahtoja, jonka seurauksena uudehko kytkin luistaa. mistä sais kohtuu hintaan jäykemmän asetelman, vai onko edes olemassa? sintterilevyjä löytyy netistä, ei luistais mut sitten särkyy jotain muuta..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
Niin, saat pitävemmän kytkimen, niin rupee loota ottamaan selkäänsä :S
Mikä Kytkin tällä hetkellä ja minkä merkkinen?
Mikä Kytkin tällä hetkellä ja minkä merkkinen?
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
vakio kytkin, merkin veikkaisin olevan LUK
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
Sachs pitäs riittää melko pitkälle, jossei sulla nyt jotain tosi-hirmu-saappia ole 

S. Niittumaa
99 T8
99 T8
Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
mistäs tämmönen sachssin löytää?
ei oo tosi-hirmu-saabia. muuten vakio mut paineet 1,3bar ja tuo kytkin antautuu jo 1,0bar kohdalla..

saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Re: mistä pitävämpää kytkintä 900 t16:seen
9000 Turbon 228 mm kykä kestää paremmin kuin satkun, mutta M1988 satkuun taitaa joutua vaihtamaan myös vauhtipyörän, jotta tuon tonnarin kykän saa käymään. Sopiva vauhtipyörä löytyy M90-93 turbo-satkusta tai tonnarista, mutta tonnarin vauhtipyörässä pitää huomoida, että ajoitusmerkit eivät ole oikealla kohdalla satkussa... Sachsin kytkimiä löytyy varaosaliikkeistä.
Eski
Eski