9-3, tyylikkäät vanteet
9-3, tyylikkäät vanteet
Tallustelin tuolla Ikaalisten Satahäme-juhlilla ja sattuipa siinä olemaan ihan siisti saba vähän harvemmin nähdyillä vanteilla. Ovatko Saabin alkuperäiset?
http://www.students.tut.fi/~hezekiel/saab/Rimg0113.jpg
http://www.students.tut.fi/~hezekiel/saab/Rimg0113.jpg
-
- "Hölösuu"
Onhan ne 9-3 Aeron vanteet mukavan näköiset, mutta saa niitä varoa katukiveysten lähellä. Parisen viikkoa sivusin hyvin loivasti katukiveystä ja vanteeseen tuli pahan näköiset naarmut
. Vanteen reuna näyttää olevan ulompana kuin renkaan sivu. Auton edellinen omistaja oli myös naarmuttanut ja sitten ostanut uuden vanteen, mutta itse en taida ostoksille lähteä. Naarmuja varmaan tulee väistämättä silloin tällöin, eikä huvittaisi ostaa uutta vannetta joka kesä. Elämän merkit saakoot näkyä.
Tietenkin jos joku tietää, miten naarmuttunutta vannetta voisi siistiä, olisin vinkistä kiitollinen.
Terveisin

Tietenkin jos joku tietää, miten naarmuttunutta vannetta voisi siistiä, olisin vinkistä kiitollinen.
Terveisin
Markku
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
Mulla oli pari leveähköä naarmua, jotka olivat jo ikävästi mustuneet ja näkyivät selvästi. Pika-ehostus: Hammerite hopeamaalia siveltimellä puhdistettuun kohtaan. On just oikea sävy ja nyt ei huomaa, ellei tiedä mistä etsiä.Slemmy kirjoitti:Onhan ne 9-3 Aeron vanteet mukavan näköiset, mutta saa niitä varoa katukiveysten lähellä. Parisen viikkoa sivusin hyvin loivasti katukiveystä ja vanteeseen tuli pahan näköiset naarmut. Vanteen reuna näyttää olevan ulompana kuin renkaan sivu. Auton edellinen omistaja oli myös naarmuttanut ja sitten ostanut uuden vanteen, mutta itse en taida ostoksille lähteä. Naarmuja varmaan tulee väistämättä silloin tällöin, eikä huvittaisi ostaa uutta vannetta joka kesä. Elämän merkit saakoot näkyä.
Terveisin