Jalopuiden irrotus
Jalopuiden irrotus
Hyvä ei-vielä-saabisti kaveri on etsiskelemässä itselleen kakkosautoksi Ng900/OG9-3 Saabia.
Monessa autossa tuntuu olevan jalopuupintainen kojetaulu, mitä kaveri ei voi sietää. Tuleeko nuo "jallut" jollain liimalla vai millä kiinni tuohon pintaan? Saako ne helposti pois kotikonstein ja niin, että pinnasta saa sen jälkeen siistin?
Monessa autossa tuntuu olevan jalopuupintainen kojetaulu, mitä kaveri ei voi sietää. Tuleeko nuo "jallut" jollain liimalla vai millä kiinni tuohon pintaan? Saako ne helposti pois kotikonstein ja niin, että pinnasta saa sen jälkeen siistin?
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Re: Jalopuiden irrotus
Jalopuut ei lähde irti, vaan koko kojetaulu on vaihdettava.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Täällä kanssa yksi jalopuun vihaaja. Onko Kukaan käynyt teippauttamassa jalo puut piiloon jos on olisiko mahdollista saada kuvia?
Älkää hyvät ystävät pilatko jalopuita.jyppe87 kirjoitti:Täällä kanssa yksi jalopuun vihaaja. Onko Kukaan käynyt teippauttamassa jalo puut piiloon jos on olisiko mahdollista saada kuvia?
Pistäkää ne mieluummin kiertoon, jalopuupaneelilla saa mukavasti muutaman euron bensarahaa ja ottajia niille varmasti löytyy.
Kannattaa tehdä vaikka vaihtokauppaa jalopuut vs musta kojelauta.
Aikanaan omat ylimääräiset oli myynnissä vajaan päivän

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kuuluisiko jalopuuta olla muussakin kuin kojelaudassa? Itellä on vain siinä, mutta oon nähnyt kuvia, joissa on myös keskikonsolissa (siinä missä ilmastoinnin ohjausyksikkö) ja ovissa jalopuuta.
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Noita on hieman vaihtelevasti.Jur1 kirjoitti:Kuuluisiko jalopuuta olla muussakin kuin kojelaudassa? Itellä on vain siinä, mutta oon nähnyt kuvia, joissa on myös keskikonsolissa (siinä missä ilmastoinnin ohjausyksikkö) ja ovissa jalopuuta.
Yleensä kojelaudassa, mutta olen nähnyt sellaisiakin missä on ollut ovenkahvoja myöten jalopuuta.
Usein on myös hansikaslokeron yläreunassa.
Vähän varustetasosta ja markkina-alueesta riippuen

-
- "Hölösuu"
mulla on avossa kaikiu, jopa oviss aon ja istte on hansakalokerosoa . lol en tykkää itekkää, mutt aantaa olla :DDD:D:
Mulla on ainoastaan kojelaudassa jalopuuta, ja ihan tosiaan oon ollu alusta asti aika valmis luopumaan siitä. Näyttää jotenkin halvalta muovikopiolta kaikin puolin. Ei mun silmissä istu punaseen ulkokuoreen.
Pitäis vissiin olla huonommin lakattu, että kelpais porukalle eikä sekotettaisi muovikuoreen.
Itse en ymmärrä, että minkä takia muovin näköinen oikea jalopuu pitää vaihtaa oikeaaseen muoviin?
Itse en ymmärrä, että minkä takia muovin näköinen oikea jalopuu pitää vaihtaa oikeaaseen muoviin?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kyl mulle ainaki kelpais tollane jalopuukojelauta
Tervetuloa vaihtokauppoja tekemään
Taino, taitaa toi kojelaudan vaihto olla aika vittumaista?

9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
Eikä ole, katkaisijat yms. kamat vaan vetämällä irti sitten pari torxia.Jurkkis kirjoitti:
Tunti riittänee per kojelauta.
Okei, sit on jostain suuntaa tullu mulle virheellistä tietoaMacTurbo kirjoitti:Eikä ole, katkaisijat yms. kamat vaan vetämällä irti sitten pari torxia.Jurkkis kirjoitti:
Tunti riittänee per kojelauta.

9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Mikä tahansa on tyylikkäämpi kuin se perusmallin harmaamuovinen kojelauta. Jopa tuo Jubileen halvan näköinen hiilikuitujäljitelmä.
Aihetta sivuten: Mistä löytyisi koristeita kojelautaan, esimerkiksi jotain kromirinkuloita ilmasuuttimien ympärille? Nyt näyttää ihan siltä kun nuo olisi jollain yläjyrsimellä veistetty
Aihetta sivuten: Mistä löytyisi koristeita kojelautaan, esimerkiksi jotain kromirinkuloita ilmasuuttimien ympärille? Nyt näyttää ihan siltä kun nuo olisi jollain yläjyrsimellä veistetty

Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Itse ainakin valitsen sen harmaamuovisen ennemmin kuin nuo kikkailut mustaan autoon jossa musta sisustus.SS kirjoitti:Mikä tahansa on tyylikkäämpi kuin se perusmallin harmaamuovinen kojelauta. Jopa tuo Jubileen halvan näköinen hiilikuitujäljitelmä.

GM 900 se 2.0t -97 RE85