samsikki kirjoitti:Jep onneks on äijä kunnossa, vaikka surettaa itseäkin noin nätti tonnari.
CC Aero kirjoitti:
Asiasta hieman toiseen eli:
Niin, ja monellako teinillä olet nähny Tonnarin???
Hei eikös meikäläinen mene vielä ihan teinistä (20 vuotta&tonnari =mahdoton yhtälö) ....
Tuohon mainittakoon, että kun täytin 18v kävin hakeen pankista lainaa silloista rahaa 45000 ja ostin tonnarin... Edelleenkin sama menopeli alla ja ikää itsellä mittarissa 21. Päivääkään en vaihtaisi pois, vaikka vikoja ollut vaikka muille jakaa.
en nyt tonnaria hakenut, mutta 9-3 ss kylläkin. ja perusteluina juuri että olisi edes pikkuisen turvallisempi kuin mikään tojojojota tai muu vekotin. ja saappihan se tietenkin piti olla.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
nää on mulle ihan uusia kuvia... mutta onneksi on ollut onni onnettomuudessa... tää on vissiin saabismi kun moottori irtoo...
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
sabatti 96 kirjoitti:nää on mulle ihan uusia kuvia... mutta onneksi on ollut onni onnettomuudessa... tää on vissiin saabismi kun moottori irtoo...
Kyllä se on sama juttu kaikissa nykyautoissa. Moottorin kiinnikkeet murtuvat, ja moottoripaketti putoaa auton alle, ettei se tule läpi rintapellistä. ja samalla saadaan lisätilaa keulan kasaanpainumiselle.
Tuossa mimmin tapauksessa auto oli käsittääkseni törmäyksen jälkeen pyörähtänyt vaakatasossa, jolloin moottori tuli keskipakovoiman takia läpi keulan rakenteista. Tai siis niistä, mitä enää oli jäljellä...
Olenkin ihmetellyt kuvaa, kun siitä ei tuossa koossa saa selvää.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Pola kirjoitti:Ainakin vanhoissa og-satkun mainoksissa on kuvattu miten kone taittuu kolaritilanteessa auton alle eikä tunkeudu ohjaamoon
Mulla oli purussa yks nokkakolaroitu tuplis. Siinä oli kone noussut melko pystyyn ja pureutunut rintapeltiin sen verran voimallisesti, ettei saatu konetta pois konehuoneesta. Olisi ollut sen verran rälläköintiä tiedossa, että hylkäsin ajatuksen, vaikka lohkon alla kokilliaski majailikin.
ajn kirjoitti:Verratkaa vaikka saabin ja tuon mersun matkustamon muodossapysyvyyttä; mersusta lentää varpuset ovenraoista, mutta saapissa on vielä lämmin pirtissä.
Toi ukko mesen vieressä on ihan kummeli...
Saabismi- Sairaus johon ei saa KELA-kortilla alennusta.
Jäsen 2953 Saab 9-3 SE 2.0t BSR steg 1 -01