takapenkki
takapenkki
Miten saan 900 takapenkin ylös? siinä on kuin joku lukitus päällä. aikaisemmissa riitti lenkistä vetäminen kaatamiseen nyt ei toimi.
Re: takapenkki
Siitä on niin kauhiasti aikaa kun viimeksi oon satkun takapenkkejä "niputtanut"!emmi kirjoitti:Miten saan 900 takapenkin ylös? siinä on kuin joku lukitus päällä. aikaisemmissa riitti lenkistä vetäminen kaatamiseen nyt ei toimi.
Sieltä istuinosan ja selkänojan välistä pitäisi löytyä se musta lenkki josta voimalla vetäen pitäisi istuinosan lukituksen aueta.
Tarpeeksi voimaa taakse ja vetäisy/ pitäisi aueta! En ainakaan muista että siellä muita lukituksia olisi?!
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Ei auta vaikka vedämme kaksin käsin
malli on 1987 eikä tallaista ole koskaan ikinä ollut kun olen kääntänyt penkin.

Tuntuu siltä että se avaushihna on jäänyt johonkin väliin ja näin estää lukon avautumisen?emmi kirjoitti:Ei auta vaikka vedämme kaksin käsinmalli on 1987 eikä tallaista ole koskaan ikinä ollut kun olen kääntänyt penkin.
Joku avulias satkukuski (varustettuna isoilla pateilla) voisi yv:nä kysyä missä auto on ja tulla avaamaan sen! Tietysti pahimmillaan lukko ei aukea muutoin kuin "lievää" väkivaltaa käyttäen. Mutta uskotaan nyt että voimalla se aukeaa?
P. s Jos voit niin pistä numero josta saa kiinni ja hyvä olisi tietää auton sijainti- paikkakunta.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Melko vasta toisessa ketjussa oli vastaava onglema. Siinä tosin tuo avausnaru oli muistini mukaan lähtenyt irti.
Tällä samalla alueella taisi ketju sijaita, siellä oli kuviakin avausmekanismista.
Edit: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=82471
tuossa ko ketju.
Tällä samalla alueella taisi ketju sijaita, siellä oli kuviakin avausmekanismista.
Edit: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=82471
tuossa ko ketju.
½miljoonan projekti 900c -88, ajossa 900i -90, löytyy myös varaosa 900c -89
Kiitos, löysin kuvia ja ohjeen.