Oikea teiden ritari oli liikenteessä RAV-4:llä kolmostiellä hämeenlinnan hollilla.
Rajoitus tippuu siinä sataseen ja laitoin vakkarin siihen saabissani. Lähdin ohittamaan paria täysyhdistelmää siinä ja katselin taustapeilistä miten Nipponi lähestyi jäätävää vauhtia ja sitten pysähtyi varmaan tuuman päähän takapuskuristani (onneksi ei ollut vetokoukkua), jättäytyen sitten metrin, parin päähän.. Väläytyin jarruvaloa jalka kaasulla että josko tämä harmahtava mieshenkilö ymmärtäisi ottaa edes auton verran etäisyyttä. Noh Äijähän tuli vain lähemmäksi

. Tässä vaiheessa tiputin rekkojen ohitusnopeuden yhdeksään kymppiin varmistaakseni turvallisen ohituksen. Ajettuani ohi rekoista ajoin turvalliseksi kokemani matkan päähän ettei kiviä yms lennä rekan tuulilasiin ja näin ollen aiheuta vaaratilanteita:P.
Samalla laitoin nelosta silmään kun huomasin että Rav-4 yritti tulla oikealta ohi.
Ei tullut.
Vaihdettua kaistan takaisin maasturi-TRD:n eteen lähti auto ohittamaan huimaa vauhtia. Katselin tyynesti ajoradan suuntaisesti etiäppäin huomatessani vasemman käden muihin sormiin paitsi keskisormeen tulleen suonenvedon.
Seuraavasta liittymästä Tämä musta turhake kääntyi pois ja tämä setä viittoili sieltä minulle, ja minulle tuli aivan sellainen tunne että toi äijä halua vetää minua pataan.. merkillistä...
Teiden riiitareita oomme kaikki....