Kokeile tuota:
http://www.hernesmaanautojaosa.net
tonnarin keulasta???
Re: tonnarin keulasta???
[ot]
Voin vielä varmistaa tän joku päivä kun ihailen lähes päivittäin pystykeulaa. Siinä vaan on sitä jotain...
[/ot]
Näin mää muistelisin että Cibie lukis mun tonnarin ajovalojen lasissa.Minuteman kirjoitti:Jottei menisi enää enempää Off-Topiciksiniin ainakin Motonetin luettelon perusteella voisi päätellä että pystykeulaan on umpioita tehnyt CIBIE, ja taas viistokeulan umpiot olisivat HELLA- valmistetta.
Voin vielä varmistaa tän joku päivä kun ihailen lähes päivittäin pystykeulaa. Siinä vaan on sitä jotain...
[/ot]
Pystykeulan muunto viistokeulaksi on helppo homma. Itsehän tein juuri toisinpäin
Mutta vaihtoon lähtevät puskuri, umpiot+lasit, vilkut, maski sekä maskin kiinnikeraudat. Mulla saattaisi olla umpiot+lasit viistokeulaan, sekä maski. Kiinnikeraudat ovat poppareilla kiinni lukkopellissä, lähtee irti poraamalla ja pulteilla takas kiinni. Puskuri on alhaalta kiinni kahdella pitkällä pultilla ja sivuilla/pohjassa kourallinen muovikiinnitysruuveja.

900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
-
- "Hirsch"
eli siis tällä hetkellä suurin ongelma tuntuis olevan puskurin saatavuus...kuinkakohan tökerön näköinen tulee kombinaatiosta viiston muu keula ja pystärin puskin...oiskos missään kuvia???
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Hahaa! Täällä hurjastellaan juuri tuollaisella viistokeulaisella versiollaMinuteman kirjoitti:Nythän on laman myötä ostajan markkinat (Saikos sitä sanaa jo sanoa?) eli ostoilmoa puskimesta vain tuonne omaan osioonsa tai varaosahaku tai Veljekset mäntykorpi ym. voivat tuottaa suht. edullisen ja silmälle sopivan lopputuloksen.
CC:tähänkin on tehty viistokeulana muistaakseni vuodesta -89 vai oliko -90, mutta meillä täällä Suomessa sitä taidettiin myydä loppuun saakka pystärinä? Ainakin harvemmassa nuo ovat, itse en ole kuin pari nähnyt.