Kertokaapa:
1. Jos olette ja mitä kustannuksia olette saaneet GM:n kattamaan huolenpito-ohjelman puitteissa? (huolenpito-ohjelman teksti sivun puolivaiheilla: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=81094)
2. Mikä korjaamo / jälleenmyyjä?
EDIT: Poistin omat kokemukseni, palautan ne kun tilanne selviää.
Käytännön kokemukset huolenpito-ohjelman kattavuudesta
Käytännön kokemukset huolenpito-ohjelman kattavuudesta
Viimeksi muokannut santeri2, Ke Touko 13, 2009 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli 9-5 2.3t Wagon Arc -02, nyt on Volvo V50 2.0 -08
Re: Käytännön kokemukset huolenpito-ohjelman kattavuudesta
Eihän tommosilla "huolehtimisohjelmilla" ole mitään virkaa, jos omistussuhteen vaihtuminen vaikuttaa asiaan. Sen vois tulkita myös niin, että vain huolenpito-ohjelman ottaja saa kuljettaa autoa, jos meinaa saada korvauksia.... 

9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Mun autosta oli edellisen omistajan aikana vaihdettu puolikone. Olen auton kolmas käyttäjä, joten tässä tapauksessa ei omistajan vaihto vaikuttanut asiaan.
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Aiempaan vm 2002 9-5:eeni vaihdettiin GM:n laskuun uusi jakopää ja tasapainoakselisto 110tkm huollossa kun "jakopää rahisi hiukan". Olin auton 2. omistaja ja huoltokirja tip-top. 1. omistaja oli Saksassa asuva lääkäri, joten edes auton rekisteröintimaan vaihdos ei vaikuttanut 8v "takuuseen" heikentävästi.
Jakopään remppa ja tasapainoakselin hilut tuli itsellekin GM:n piikkiin (ajettu siinä kohti joku 180 000) , ja kuukautta ennen kun aika oli täynnä.
Helposti meni, sanoin rahinasta, kuunneltiin ja katseltiin, ei muuta kun saksasta kysyivät ja kopio huoltokirjasta sinne ja auto työn alle. aikaa otti muutaman päivän. Osat kun oli hyllyssä.

Helposti meni, sanoin rahinasta, kuunneltiin ja katseltiin, ei muuta kun saksasta kysyivät ja kopio huoltokirjasta sinne ja auto työn alle. aikaa otti muutaman päivän. Osat kun oli hyllyssä.
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.