Yo. hommassa on nyt ollut vaiheita, joiden en uskonut voivan olla mahdollisia eikä niitä näin julkisesti parane esitellä. Minulla on nyt takakontissa kuitenkin 308 mm:n jarrulevyt (osanumero 9184405) ja uudet palat (93192749) sekä osanumerolla 93192748 varustetut palikat ("carrier"). Minulle on kerrottu, että 2.3T:ssä ja 2,0t:ssä loppujen lopuksi onkin samat jarrusatulat ja -sylinterit (siis osa joka EPC:ssä on nimellä "jarrukotelo") ja erona on vain nuo jarrukoteloiden kiinnityspalikat. Vertailua on suoritettu aiemmissa viesteissä mainitussa paikassa. Nyt pitäisi saada nuo vain asennetuksi.jlu kirjoitti: Otetaanpa vielä kertauksena, tajusinko mitä 2,0t:n Hirsch-virittäminen vaatii:
- Muutetaan etujarrut vastaamaan 2,3T (220 hv)
- Hirsch-päivityksen tekijä toteaa jarrut päivitetyksi ja lähettää faksin Hirschille, joka vapauttaa päivityksen ko. VIN:lle
- Hirsch-softa ohjelmoidaan
- Pyydetään/saadaan Hirschiltä todistus pakokaasupäästöistä ja maahantuojalta vakuutus siitä, että auto vastaa 220 hv vertailuautoa
- Muutoskatsastetaan
Alkoi vain arveluttaa, kun PartsforSaabsilla on tuollainen jarrupäivityskitti http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3133, jossa on oikeastaan samat asiat kuin minulla nyt on, mutta siellä sanotaan tarvittavan vähintään 17" vanteet. Ajattelin 16" vanteilla tulla toimeen.