Ystäväni on ottanut koeajoon otsikon tiedoilla olevan auton. Katselin jo noita vanohja ketjuja vastaavanlaisista aiheista eikä silmään heti osunut merkittäviä huolestumisen aiheita mitä tällaisessa autossa voisi kohdata.
Nyt olisi taas mahdollisuus muistuttaa mitä tuollaisessa yksilössä tulisi katsoa suurennuslasilla kun automalli on täysin vieras.
Otsikossa nuo faktat onkin, auto on punainen ja kaunis kun mikä, autoliikkeessä myynnissä ja hintalapussa oli jotain 12900 eur jos oikein katsoin. Ilmeisesti noilla kilometreilla tulee kohdalle joku isompi huolto (120tkm vai 110tkm?) joka kannattaisi tinkiä mukaan tuohon myyntihintaan (ellei sitä ole jo tehty)?
Otetaan kiitollisena vastaan kaikki neuvot ja vinkit.
koeajossa 9-3 SS 1.8t -03 (111tkm)
koeajossa 9-3 SS 1.8t -03 (111tkm)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: koeajossa 9-3 SS 1.8t -03 (111tkm)
Ja jos vielä vähän piristää ohjelman vaihdolla tullee suorituskyvystäkin välttävä
Enhän mä muuten, mutta tutut on kertonut

Enhän mä muuten, mutta tutut on kertonut

Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: koeajossa 9-3 SS 1.8t -03 (111tkm)
Korissa oleviin tyyppivikoihin ei enää voi vaikuttaa.lucaf kirjoitti:Ystäväni on ottanut koeajoon otsikon tiedoilla olevan auton. Katselin jo noita vanohja ketjuja vastaavanlaisista aiheista eikä silmään heti osunut merkittäviä huolestumisen aiheita mitä tällaisessa autossa voisi kohdata.
Nyt olisi taas mahdollisuus muistuttaa mitä tuollaisessa yksilössä tulisi katsoa suurennuslasilla kun automalli on täysin vieras.
Otsikossa nuo faktat onkin, auto on punainen ja kaunis kun mikä, autoliikkeessä myynnissä ja hintalapussa oli jotain 12900 eur jos oikein katsoin. Ilmeisesti noilla kilometreilla tulee kohdalle joku isompi huolto (120tkm vai 110tkm?) joka kannattaisi tinkiä mukaan tuohon myyntihintaan (ellei sitä ole jo tehty)?
Otetaan kiitollisena vastaan kaikki neuvot ja vinkit.
Eli peilit ja oven kahvat.
Ohjaustehostin probleema on ilmeisesti mennyt takuuseen??
Kannattaa katsoa säiliön korkin seutu onko puhaltanut öljyjä pihalle päin.
Jos olis pakkaskeliä, niin alustan klopinat kuuluis paremmin.
Jos ostaa ko. mallisen auton, niin tonnin verran kun varaa alustapäivitykseen, niin saa pirssin aika hyvään kuntoon.
Takana voi piillä ongelma bumerangien muodossa.
Miten huollot on muuten kirjattu, onko jarrunesteet vaihdettu jne. ?
Re: koeajossa 9-3 SS 1.8t -03 (111tkm)
mitäs tuossa tehostajassa on? itsellä vähän märkii se korkin juuri. sen verran vain että kerää pölyä
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: koeajossa 9-3 SS 1.8t -03 (111tkm)
Kiitos kaikille ketjuun vastanneille!