Eli otsikon mukainen koputus kuuluu vasemmalta edestä. Moottorijarrutuksessa, sekä jarruttaessa. Mistähän voisi vikaa lähteä etsimään? autona vm. 99 9-3 baassi.
Talvella sieltä samalta suunnalta kuului välillä terävä kolaus, joka kuitenkin pakkasten myötä hävisi. Täältä lueskelin/kyselin, että tällöin olisi kyseessä ollut apurungon kiinnitykset. Oisko näillä yhteyttä toisiinsa...?
Torstaiksi on suunniteltu vetarin stefan vaihtoa ja öljyjen vaihtoa, matkaa vaan huoltoon on noin 25km, että uskaltaako tuota matkaa ajaa ettei mene enempi paskaks?!?
Autona vm. 99 9-3 baassi.
Tänks näin etukäteen..
Koputtaa kun hidastuu.
Koputtaa kun hidastuu.
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Re: Koputtaa kun hidastuu.
Oli sitten ne pyöränpultit melkein auki, onneks kokeilin ja tiukkasin ennen ajamaan lähtöä, kolinat hävis 
Stefa vaiheltiin, eikä siinä hirveästi välystä ollut, alta 5mm. Olishan se kuitenkin ollut samalla hyvä vaihtaa, mutta suunniteltiin kuitenkin kuinka se sit tapahtuu kun vaihdetaan, tuo stefahan ei hirveätä lovea lompakkoon tee.. vaihteistoöjykin vaan n.6eur/l..
Pakokaasut mitattiin eikä niissäkään ollut mitään, eipähän tarvii nyt konttorilla pelätä
Kiitokset avuista ja neuvoista, nyt leimalle ja reipasta ajoa

Stefa vaiheltiin, eikä siinä hirveästi välystä ollut, alta 5mm. Olishan se kuitenkin ollut samalla hyvä vaihtaa, mutta suunniteltiin kuitenkin kuinka se sit tapahtuu kun vaihdetaan, tuo stefahan ei hirveätä lovea lompakkoon tee.. vaihteistoöjykin vaan n.6eur/l..
Pakokaasut mitattiin eikä niissäkään ollut mitään, eipähän tarvii nyt konttorilla pelätä

Kiitokset avuista ja neuvoista, nyt leimalle ja reipasta ajoa

Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.