Hienoa että eri internet-operaattoreilla on todellinen kilpailu tällähetkellä.
Itselläni on tällähetkellä Aurian (Soneran) 1M ADSL, 51€/kk. n.3 viikkoa sitten Elisa pisti kohtuullisen tarjouksen kehiin: 2M liittymä 50€/kk ilman avausmaksua. Oli jo lähellä etten tilannut moista, mutta viimeviikolla Sonera pisti jälleen paremmaksi: 1M liittymä nousee 2 megaiseksi ja hinta tippuu tuosta 51:stä eurosta 46,9 euroon/kk Loistavaa!!
Ps: 8 megaistakin voi jo harkita, 59€/kk.....
WAU aika hyvät hinnat, mä vaihdan juuri Soneran 1mb/512kb 58 eur -> Saumalahti 2mb/512kb 44 eur. Hetken jo mietin jos ottaisin 8mb/1mb hintaan 58 eur mutta tyydyn vähän odottelemaan jos vaikka joulun alla alkais taas hintasota.
2 vuotta sitten broidille tarjottiin Singaporessa valokuitua kotiin hintaan 35 eur vaivaisella 1 gigan siirtonopeudella molempiin suuntiin. Oli vielä kuristettu nopeus tai jotain sellaista. Koskakohan meillä alkaa olla jotain tollaista.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Olen ottamassa kotiini omaa ADSL liittymää. Asun omakotitalossa joten mikään tloyhtiöliittymä ei käy. MISTÄ / KENELTÄ kannattaa tilata ADSL? Nopeus sais olla 1M/512 ainakin. Onko ehdotuksia????
Asun Helsingissä.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab.96 kirjoitti:Olen ottamassa kotiini omaa ADSL liittymää. Asun omakotitalossa joten mikään tloyhtiöliittymä ei käy. MISTÄ / KENELTÄ kannattaa tilata ADSL? Nopeus sais olla 1M/512 ainakin. Onko ehdotuksia????
Asun Helsingissä.
Selaa hinnat ja saatavuus palveluiden tarjoajilta:
Sain viimein hankittua oman liittymän, kun täällä Kokkolanseudulla ei pahemmin ole ollut hintakilpailua aikaisemmin. Nyt on muutama tarjokas ja tilasin pari viikko a sitten Elisan ADSL:n. Nopeus perus 512/512 hintaan 37€/kk. Avaus oli ilmainen, samoin ADSL motukka. Virusturvaakin sai S-kortilla 4kk ilmaaseksi. Eilen vedin piuhat kiinni koneeseen ja kas kummaa sehän toimii. Aika nopea oli toimitus, kun tilauspäiväksi oli merkitty papereissa 13.8 ja toimitus olisi ollut vasta viikolla 38 . Kattellaan nyt jos tämä tässä toimisi.