Ihmettelin miksi, mutta selkis , tuo tietoa kertoo heille mitä osia on Saabissani käytetty kasattaessa sitä tehtaalla.
Siis "selkokielisesti" ( Kaide, älä naura

mitäs menit kieltämään tietojasiAaviita kirjoitti:Eivät saa, kokemusta on, kun korjaamoillakin nykyisin tuo rekkarinumerokäytäntö, eivätkä saaneet mun autosta mitään tietoja.
minä en kieltäisi omien tietojeni käyttöä.Aaviita kirjoitti:Ei tuo mua häiritse, kerroin vaan tosiasian.
Varaosahankinnat toimii ihan hyvin ingognitonakin.Firges9000 kirjoitti:minä en kieltäisi omien tietojeni käyttöä.Aaviita kirjoitti:Ei tuo mua häiritse, kerroin vaan tosiasian.
Siis Aaviita haluaa olla "ingognito", onnea varaosahankinnoillesi
Hmm,kävin tänään ad,ssa ja hyvin toimi vaikka on markkinointikielo, vain mun osoite oli tyhjäAaviita kirjoitti:Eivät saa, kokemusta on, kun korjaamoillakin nykyisin tuo rekkarinumerokäytäntö, eivätkä saaneet mun autosta mitään tietoja.
Hmm,kävin tänään ad,ssa ja hyvin toimi vaikka on markkinointikielo, vain mun osoite oli tyhjäAaviita kirjoitti:Eivät saa, kokemusta on, kun korjaamoillakin nykyisin tuo rekkarinumerokäytäntö, eivätkä saaneet mun autosta mitään tietoja.
Teillä siellä etelässä sitten eri käytäntöKaide kirjoitti:Hmm,kävin tänään ad,ssa ja hyvin toimi vaikka on markkinointikielo, vain mun osoite oli tyhjäAaviita kirjoitti:Eivät saa, kokemusta on, kun korjaamoillakin nykyisin tuo rekkarinumerokäytäntö, eivätkä saaneet mun autosta mitään tietoja.