Aero myynnissä
Re: Aero myynnissä
Eli onko auto edullinen vai kallis verrattuna vastaaviin?
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Kohtalaisen edullinen, riippuu tietenkin ajopelin kunnosta. Kuvassa ainakin ih hyvä.
# 419 Vesa Pohjalainen
Mielestäni ainakaan väri ei ole alkuperäinen ja ilmastointikin puuttuu
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
Saab 96 -77 -ajossa
-
- "Hölösuu"
Tuohan on Sveitsin tuonti, eli voipi olla joku spessu malli. Mitä ilmastoinnin puuttumiseen tulee niin tuossahan on ilmastointi.jka kirjoitti:Mielestäni ainakaan väri ei ole alkuperäinen ja ilmastointikin puuttuu
Eli Vakiona AERO on tullut kattoluukulla ja lisädollareilla sen on saanu ilmastoinnilla.
Ei se ilmastoinnin puute siitä tee vähemmän AEROa, Sekun oli lisävasruste.
nuo muoviset pölykapselit herättää sellaisen jännän "hmm..." epäilyksen että onkohan tuossa joku koira haudattuna 

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Viggen"
Mallivuosi on 1989. (Kertoo EPC) 

Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Niin on -89 ja ilmastointi on malli "manuaali". Joko ikkuna alas tai kattoluukku selälleen. Muuta ilmastointia en kuvissa näe tai sitten olen sokea 

# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
En niin sanonutkaan, että pitäisi olla mutta jos ostaisin noin kallista satkua niin melkein vaatisin ilmastoinnin. Ja tuossa ei ole ilmastointia.DIggItaLLr kirjoitti:Tuohan on Sveitsin tuonti, eli voipi olla joku spessu malli. Mitä ilmastoinnin puuttumiseen tulee niin tuossahan on ilmastointi.jka kirjoitti:Mielestäni ainakaan väri ei ole alkuperäinen ja ilmastointikin puuttuu
Eli Vakiona AERO on tullut kattoluukulla ja lisädollareilla sen on saanu ilmastoinnilla.
Ei se ilmastoinnin puute siitä tee vähemmän AEROa, Sekun oli lisävasruste.
Sitten tosiaan nuo pölärit ja maali pilaa ulkonäön, mieluummin ottaisin mustana
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
tämä taas sitä narinaa, että kallita, sekä ruotsissa saappeja saa ilmaiseksi jne. kuvissa mun mielestä tuo auto näytti siistikuntoiselta. kuvien perusteella hinta saattaisi olla ihan ok. mutta jos tuo hinta jollekin on kallis, niin kannattaa ottaa nettiauto auki, ja sieltä valkata niitä parin satasen kärryjä
alkaa nuo hyväkoriset vanhat satkut olla jo pieniä harvinaisuuskia. kyllä niitä on, mutta ei läheskään kaikissa enää ole siistiä koria
alkaa nuo hyväkoriset vanhat satkut olla jo pieniä harvinaisuuskia. kyllä niitä on, mutta ei läheskään kaikissa enää ole siistiä koria
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mä taas otin omasta satkusta ilmastoinnin pois. Moottoritienopeuksissa ohituksissa huomasin että vie tolkuttomasti energiaa on/off kokeiluilla. Työreissuilla arabimaissa tajusin että suomessa ei oikeasti tarvitse ilmastointia autossa, joten senkin vuoksi aika turha vimpain:) Lämmitys on tarpeellinen täällä.jka kirjoitti:
En niin sanonutkaan, että pitäisi olla mutta jos ostaisin noin kallista satkua niin melkein vaatisin ilmastoinnin. Ja tuossa ei ole ilmastointia.
Mutta vain minun mielipide. Ei liian vakavasti otettava.
ps. jospa tuo aiheen Aero on sveitsin ns. "Belette" -malli:)
Samaa mieltä edellisen kanssa tuosta ilmastoinnin tarpeettomuudesta.
Aika hyvän näköinen valkoisilla puskimilla ja helmoilla.
Aika hyvän näköinen valkoisilla puskimilla ja helmoilla.
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Sami kirjoitti:
Mä taas otin omasta satkusta ilmastoinnin pois. Moottoritienopeuksissa ohituksissa huomasin että vie tolkuttomasti energiaa on/off kokeiluilla. Työreissuilla arabimaissa tajusin että suomessa ei oikeasti tarvitse ilmastointia autossa, joten senkin vuoksi aika turha vimpain:) Lämmitys on tarpeellinen täällä.
Niin siis tuo oli oma mielipiteeni, enkä ole missään vaiheessa sanonut että auto olisi huono, sanoin että itse mieluummin haluaisin ilmastoinnin ja tumman auton, ei sen pitäisi vaikuttaa teidän mielipiteisiin.
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Moni haluaa ilmastoinnin ja me jotka sitä ei haluta ollaan ehdottomasti vähemmistöä, joten ei mitenkään huono pointti ole auton valinnassa. Varmasti moni katsoo ilmastoinnin plussaksi autoa ostaessaan. Ei sun kommentti vaikuttanut minun mielipiteeseeni, enkä pahalla tuonut omaani esille.jka kirjoitti:Sami kirjoitti:
Mä taas otin omasta satkusta ilmastoinnin pois. Moottoritienopeuksissa ohituksissa huomasin että vie tolkuttomasti energiaa on/off kokeiluilla. Työreissuilla arabimaissa tajusin että suomessa ei oikeasti tarvitse ilmastointia autossa, joten senkin vuoksi aika turha vimpain:) Lämmitys on tarpeellinen täällä.
Niin siis tuo oli oma mielipiteeni, enkä ole missään vaiheessa sanonut että auto olisi huono, sanoin että itse mieluummin haluaisin ilmastoinnin ja tumman auton, ei sen pitäisi vaikuttaa teidän mielipiteisiin.
Tottakai ihmisellä täytyy olla tieto siitä että minkälaisen auton haluaa. Ei siinä sen kummempaa ja oma kommenttini ei ollut tarkoitettu tekemään sinun mielipiteestä mitenkään vähempi arvoista.
Mielipiteitähän on enemmän kuin meitä saapisteja, joten turha niistä vängätä.Sami kirjoitti:Moni haluaa ilmastoinnin ja me jotka sitä ei haluta ollaan ehdottomasti vähemmistöä, joten ei mitenkään huono pointti ole auton valinnassa. Varmasti moni katsoo ilmastoinnin plussaksi autoa ostaessaan. Ei sun kommentti vaikuttanut minun mielipiteeseeni, enkä pahalla tuonut omaani esille.
Tottakai ihmisellä täytyy olla tieto siitä että minkälaisen auton haluaa. Ei siinä sen kummempaa ja oma kommenttini ei ollut tarkoitettu tekemään sinun mielipiteestä mitenkään vähempi arvoista.
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa