Eri versioiden ja vuosimallien erot, varaosien suhteen

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Kaide
"Hölösuu"

Re: Eri versioiden ja vuosimallien erot, varaosien suhteen

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Kilautin eilen AKE.n palvelupuhelimeen ja nyt ainakin itselleni on täysin selvää miten markkinointikielto toimii :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sinne saa soittaa pientä korvausta vastaan. Aika "paperia" on toi . Kyllä se estää saamasta OSOITETTA ilman pätevää syytä , mutta kyllä sieltä kaikki auton tiedot saa ja omistajankin , ilman osoitetta tosin.

Tämän voi testata kännykällä ,tilaa 16400 numerosta tekstarilla tiedot autosta jonka omistajalla on markkinointikielto. Kaikki muu tulee, mutta katuosoite ei, jopa paikkakunta näkyy.

Siis, edelleen ...markkinointikielto on henkilökohtainen , ei autokohtainen ja kun sen kerran hakee niin se on voimassa kaikissa autossa joissa on omistajana/haltijana.
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

j0ne kirjoitti:Helpoiten pääsee kun menee varaosanumeron kanssa tiskille niin ei voi syyttää ku itseään jos o väärä osa :lol:
Voi syyttää.

Olen saanut Mikkelissä oikealla varaosanumerolla väärän osan :lol:
Kyllä varaosamyyjäkin ihmetteli.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
009baas
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja 009baas »

MacTurbo kirjoitti:
j0ne kirjoitti:Helpoiten pääsee kun menee varaosanumeron kanssa tiskille niin ei voi syyttää ku itseään jos o väärä osa :lol:
Voi syyttää.

Olen saanut Mikkelissä oikealla varaosanumerolla väärän osan :lol:
Kyllä varaosamyyjäkin ihmetteli.
luettelossa oikea varaosanumero ei välttämättä tarkoita sitä että saat oikean osan , jos se on väärään autoon.Ad:n "oikea osa" ei käynyt mun tonnariin , koskapa kyseistä osaa on vuosia uudemmassa tonnarissa.Kyse on siis siitä flektin anturista vielä jälleen kerran. :) :)
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Vastaa Viestiin