9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Katsoa että se ylihyppy toimii ja että sen piirin (74HC123) pin5 ei ole kontaktissa. Ja sitten ne mankkuvenan fetit ja vaihto tarvittaessa.

Tarvittaessa sen 74HC123:n saa vaikka repäistä kokonaan pois, se on turha.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1811
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja timpetti »

2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Purnukka toimii testatusti nyt, pisteet vesa67:lle oikeaan suuntaan osuneesta arvauksesta.

Poistin turhaksi jääneen 74HC123:n levyltä ja sen jälkeen huomasin pinnin 5 alla olevan ohuen vedon juuri ja juuri leikkautuneen poikki pinnin katkaisun yhteydessä. Korjaus ja nyt pelaa. :)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

kiitos. internetistä lukemalla oppii kaikenlaista. forum.ecuproject.com

Siinä sivuleikkuritekniikassa on se riski että leikkausliike vivuttaa issukan jalan siihen suuntaan että pädi korkkaa irti ja ja ko. veto katkeaa. Siksi teen tuon operaation nostamalla tuon jalan juottimen ja terävän kärjen avulla. Ja varmistan vielä mittaamalla että levylle jääneen pädin ja siltauksen välillä on edelleen yhteys.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Tässä tapauksessa operaatio oli tehty pienellä veitsellä joka oli lipsahtanut jalan katketessa vielä riittävällä voimalla levyyn vedon katkaistakseen.

Aiemmin tuon kolvitekniikan (joka on myös mielestäni parempi) esti siihen tarkoitukseen sopimaton liian iso kolvi, leikkaaminenkin on aiemmissa kyllä onnistunut. :)

Mutta nyt tuli hommattua riittävän siro kolvi vastaisuuden varalle, vedon ehjyyden tarkistus myös pysyvään tarkistuslistaan..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1811
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja timpetti »

Nonii, purkki kiinni autossa ja käyty testaamassa, ja toimii buenosti!

Täytyy ny kiittää Johnia vielä kerran,isoin suositteluin vielä päälle :)
Homma toimii loistavasti ongelmatilanteissakin, "asiakastuki" ei lopu siihen kun ohjelma purkissa ja paketti kotona :)

Mitkäs tulpat tohon nyt kannattas vaihtaa, tuntuu että sytkä pätkii välissä?Otanko suosiosta Aeroon suositellut?
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 9000 LPT -96 ja t7 mankkuvena,nyt ongelmia.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Hieno homma että nyt toimii. :)

Tulpiksi kannattaa laittaa NGK BCPR7ES-11:t.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin