kyseessä siis on Ng:900t automaatti

ite ajattelin et voisko johtua moinen vanhoista öljyistä?
kertokaahan te vanhemmat ja viisammat mikä vois



Kerralla laatikosta ei saa vaihdettua kuin n. 40% nesteestä, eli ne pitäisi vaihtaa noin kolmeen kertaan ennenkuin suurimman osan saa vaihdettua.vesa67 kirjoitti:Jos rohkaisua öljynvaihtoon kaipaat niin kyllä suosittelen jos ei ole mitään varmuutta paljonko sitä siellä on ja minkä ikäistä. Ne punaviinit mitä sinne pitää laittaa saa noin 30 eurolla, katso laatu ohjekirjasta. Suodatinta ei saa vaihdettua ilman laatikon purkamista.
Edit: Näemmä WISin mukaan nuo etummaiset kumit saa vaihdettua ihan pyöränkotelosta käsin.vesa67 kirjoitti:Se akun alapuolelta löytyvä tukikumi oli helppo ottaa pois ja poisottaessa se tuli tosiaan kahtena kappaleena. Ei siis ihme että motti oli hieman löysässä.