Olisin voinut vielä viikko sitten vannoa etten tule hankkimaan tonttua,mutta nyt tallissa komeilee 9000 CDE 2.3l turbo aj320tkm. Vikana aijemman omistajan mukaan rikkoontunut vaihteisto,mutta tutkiessani totesin moottoriöljyn olevan "loppu" lisäsin n2.5l ja pinta nousi merkkien väliin moottori ei kuitenkaan pyöri (yritetty startilla ja hihnapyörän pultista pyörittää mutta ei pyöri... onko tietoa missä voisi olla
vika?
9000 tekniikka
Re: 9000 tekniikka
Moottori leikannut kiinni?vakari 1 kirjoitti:Olisin voinut vielä viikko sitten vannoa etten tule hankkimaan tonttua,mutta nyt tallissa komeilee 9000 CDE 2.3l turbo aj320tkm. Vikana aijemman omistajan mukaan rikkoontunut vaihteisto,mutta tutkiessani totesin moottoriöljyn olevan "loppu" lisäsin n2.5l ja pinta nousi merkkien väliin moottori ei kuitenkaan pyöri (yritetty startilla ja hihnapyörän pultista pyörittää mutta ei pyöri... onko tietoa missä voisi olla
vika?

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Re: 9000 tekniikka
J.V.A kirjoitti:Moottori leikannut kiinni?vakari 1 kirjoitti:Olisin voinut vielä viikko sitten vannoa etten tule hankkimaan tonttua,mutta nyt tallissa komeilee 9000 CDE 2.3l turbo aj320tkm. Vikana aijemman omistajan mukaan rikkoontunut vaihteisto,mutta tutkiessani totesin moottoriöljyn olevan "loppu" lisäsin n2.5l ja pinta nousi merkkien väliin moottori ei kuitenkaan pyöri (yritetty startilla ja hihnapyörän pultista pyörittää mutta ei pyöri... onko tietoa missä voisi olla
vika?
eikun atomeiksi,eiköhän se syyllinen löydy...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari