Ei varmaankaan jokapojan nopeus..Savet taitaa olla housussa joka vedon jälkeen.TTiD kirjoitti:Miltä se muuten tuntuu, kun saab menee kolmeasataa?Kuulostaa niin hervottomalta...
Suppari kirjoitti:Ei varmaankaan jokapojan nopeus..Savet taitaa olla housussa joka vedon jälkeen.TTiD kirjoitti:Miltä se muuten tuntuu, kun saab menee kolmeasataa?Kuulostaa niin hervottomalta...
Oli niin nopea ettei saanu kuviinJapso kirjoitti:Päivän nopein auto vilahtaa vain taustalla
Vittuillahan saa niin paljon kuin ehtii, mutta kenenkään muun teidän ottamia kuvia en ole vielä nähnyt joten ajattelin ne muutamat mitä jaksoin napata niin tuoda teillekin näytille. Kaikista autoista ei ollutkaan mitään tarkoitusta ottaa kuvaa, tuossa ovat ne mitkä jotenkin onnistuivat.Hook kirjoitti:Ei peltivanne autoja viitti erikseen kuvata, kun eivät oo ees tuunattuja...
Saitkos mun satkusta kuvaa? :exitusletalis kirjoitti:Vittuillahan saa niin paljon kuin ehtii, mutta kenenkään muun teidän ottamia kuvia en ole vielä nähnyt joten ajattelin ne muutamat mitä jaksoin napata niin tuoda teillekin näytille. Kaikista autoista ei ollutkaan mitään tarkoitusta ottaa kuvaa, tuossa ovat ne mitkä jotenkin onnistuivat.Hook kirjoitti:Ei peltivanne autoja viitti erikseen kuvata, kun eivät oo ees tuunattuja...
FYI ajan itsekin peltivanteilla. Ei, ei ole edes pöläreitä.
Hieno tulos!Tarmo_L kirjoitti:Mulla meni nappiin ja mitään jossiteltavaa ei juuri jäänyt. Ehkä kovempi koti-ikävä olisi auttanut 300+ tulokseen?
Kuvausvaistosi todistaa sen, mihin autolla on pyritty. Ei herättänyt huomiota, eikä sormi napsahtanut ohi lipuessa.exitusletalis kirjoitti: Vittuillahan saa niin paljon kuin ehtii..
exitusletalis kirjoitti:Voi olla hyvin mahdollista että auto on sujahtanut ohi silloin kun tuossa seisoskelin enkä ole reagoinut, mutta en ollut koko päivää paikalla plus lisäksi olin itsekin ratin takana joten.. Sama Saab taisi olla kyllä viime syksynäkin ajelemassa, joten "odotettavat tulokset" oli ikäänkuin kyllä tiedossa.
Tää jää nyt mun viimeiseksi kommentiksi asiaan ja vetäydyn takaisin Opelclubille, missä mun olisi kait pitänyt pysyäkin.
Tuon kaiken allekirjoitan minäkin, piti oikein rekisteröityäkin sitä varten.like_a_glove kirjoitti:
ei kannata ottaa herneitä...kevyttäkenttävittuilua vaan......on oikeesti erittäin hienoa että vaivauduit kuvia laittamaan,eipä täällä juuri muita ole...enkä ole kuullut että saabistitkaan paljoa opel-klubille kuvia laittelis...mun mielestä sais olla muutenkin paljon enemmän yhteistyötä näillä kerhoilla...autoissakin kun nyt sattuu aika paljon samaa olemaan...en usko että siitä ainakaan haittaa olisi...eikös tässä kaikki samaa juttua kummiskin tehdä???